I min familie er bedsteforældre også nærmeste familie, men det er jo som man ser det

Jeg tror du skal starte med at spørge dig selv, om problemet havde været lige så stort for dig, hvis det havde været dine egne forældre!
Hvis det er det, så må du overveje meget nøje hvordan du skal fortælle svigerforældrene at de skal lade være! Jeg ved virkelig ikke hvordan du skal sige det, for de gør det af kærlighed og omsorg for dit barn, så det er jo lidt at sige, at deres måde at behandle deres barnebarn på er forkert... Så desværre ingen gode råd herfra...
Hvis det er kys på kinden og i panden, kan jeg ikke umiddelbart se det store problem ved det, men igen, man er så forskellige! Er i tvivl om,hvad jeg ville sige, hvis det var kys på munden...
Hvad siger din mand/kæreste til det? Har han det også svært med det? For l skal jo gerne være enige om, hvordan l håndterer det... Så det ikke fremstår som at du er den sure svigerdatter!
Alternativt så skal l vente til barnet selv siger fra, og hvis de ikke vil accpetere et nej fra barnet, så sig til dem, at det er ok at barnet siger fra! Og at h*n nok selv skal sige, når h*n er klar til at give et kys!
Det er vist det nærmeste jeg kommer på at sige noget konstruktivt
Anmeld