Tak for mange gode svar, - har en baby på armen så kan ikke svare jer enkeltvis.
Tjaaa... Om det ville være et så stort problem hvis det var mine forældre ved jeg ikke, - for så var jeg jo vokset op med at det var normen

Det drejer sig ikke om et uskyldigt kys på kind eller pande. Det vil jeg have det fint med. Lige nu drejer det sig om 'overkysning' i hele ansigtet og når børnebørnene er større forventer de kys på munden.
Der var en der skrev at de betragter bedsteforældre som nærmeste familie. Det er nok her hele humlen er, - det gør mine svigerforældre også hvorimod jeg betragter forældrene som en ting og bedsteforældre som noget andet (og også meget vigtigt og værdifuldt). Mine svigerforældre vil meget gerne være MEGET tætte med børnebørnene. Dvs passe dem meeeeget ofte, have dem alene med på ferie før de er et år, forstod ikke de ikke måtte komme med til fødslen (kun kæresten og jeg) etc. Jeg derimod vil gerne have at vi tre er en lille familie, der er de vigtigste i babys liv, - og at bedsteforældrene så også indtager en stor og vigtig rolle men ikke en forældrerolle. Og derfor bliver denne lille ting nok også større, fordi jeg igen føler de lidt overtager forældrerollen...
Men kan se der er lidt delte meninger om det er reelt...
Anmeld