min Oliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Vildt.. Så længe har vores nu aldrig sovet efter en behandling....

hun havde på det tidspunkt også været vågen i 4 døgn pånær nogle få timer... så der fik både hun og jeg sovet igennem...

min søn tog lige 5½ time idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Masig

hun havde på det tidspunkt også været vågen i 4 døgn pånær nogle få timer... så der fik både hun og jeg sovet igennem...

min søn tog lige 5½ time idag...

Nå okay, ja så er det vel fair nok hehe...

Hvad så med hans spiseri?

Anmeld

13. december 2012

ledermus

Anonym skriver:

er d.d. 6 uger gammel...

spiser hveranden time... mellem 165 og 200 ml.

været på vægten her til aften som siger 5500 gr. (57 cm)

fødselsvægt sagde 4000 gr. (tabte sig de første par uger) (52 cm)

synes i det lyder voldsomt??

min mor sagde idag at hun synes det lød vildt, og hun ville da nok passe på hvis det var hende...

men hvad kan man gøre?? kan jo ikke sulte ham så han først spiser hver 3.-4. time...

tak fordi du læste med...

Synes ikke det lyder til at han har taget for voldsomt på men ja lyder til at han spiser meget og tit

mener at kunne huske fra da min Oliver var på modermælkserstatning at det hed han skulle have 6 flasker i døgnet og den mængde de skulle spise var 1/5 af deres vægt så med en vægt på 5500 g skal han ca. spise 1100 ml i døgnet

Anmeld

13. december 2012

ledermus

Anonym skriver:

er d.d. 6 uger gammel...

spiser hveranden time... mellem 165 og 200 ml.

været på vægten her til aften som siger 5500 gr. (57 cm)

fødselsvægt sagde 4000 gr. (tabte sig de første par uger) (52 cm)

synes i det lyder voldsomt??

min mor sagde idag at hun synes det lød vildt, og hun ville da nok passe på hvis det var hende...

men hvad kan man gøre?? kan jo ikke sulte ham så han først spiser hver 3.-4. time...

tak fordi du læste med...

nå fik lige læst tråden igennem og kan se der har været update på 

Godt du fandt en løsning så lille manden kan få det godt igen

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Nå okay, ja så er det vel fair nok hehe...

Hvad så med hans spiseri?

hihi det er lidt komisk... for han er ikke ret meget sulten mere....

jeg kunne lave en flaske på 135 ml. og han spiste ikke det hele...

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

ledermus skriver:

nå fik lige læst tråden igennem og kan se der har været update på 

Godt du fandt en løsning så lille manden kan få det godt igen

hihi ja.... der var en rigtig god forklaring på hans spiseri nemlig...

for han spiste overdrevet meget...

men efter han var hos kiropraktor spiser han ikke så meget... og har taget sig nogle gode lure...

i nat har han sovet fra 01-06.30 og var vågen en lille time, og så sov han igen... og stadigvæk...

Anmeld

13. december 2012

vitapigen

Tror ikke du skal være så urolig. Nu ved jeg dog ikke så meget om flaskebørn, da min datter har været ammebarn, men der gik da også kun 1½-2 timer imellem hver amning med hende og det er jo bare en vanesag. Min datter vejede 4150 g ved fødslen og da hun var kamp 2 mdr. var hun helt oppe at veje 6500 g  Hun havde også et enormt suttebehov og ville først tage en sut da hun var 6 uger...

Men hvís du er usikker, så kontakt SP. Heller det end at du går og er usikker. Men det er jo meget individuelt hvor meget børn spiser.

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Tror ikke du skal være så urolig. Nu ved jeg dog ikke så meget om flaskebørn, da min datter har været ammebarn, men der gik da også kun 1½-2 timer imellem hver amning med hende og det er jo bare en vanesag. Min datter vejede 4150 g ved fødslen og da hun var kamp 2 mdr. var hun helt oppe at veje 6500 g  Hun havde også et enormt suttebehov og ville først tage en sut da hun var 6 uger...

Men hvís du er usikker, så kontakt SP. Heller det end at du går og er usikker. Men det er jo meget individuelt hvor meget børn spiser.

jeg har skrevet et par updates

det var godt jeg var urolig... han har været hos kiropraktor igår, og havde nerver i klemme i hele ryggen, lend og nakke...

Anmeld

13. december 2012

vitapigen

Ja det fandt jeg ud af bagefter... Dejlig update

Anmeld

13. december 2012

Masig

Anonym skriver:

hihi det er lidt komisk... for han er ikke ret meget sulten mere....

jeg kunne lave en flaske på 135 ml. og han spiste ikke det hele...

Det er vildt som det har noget at sige.... Vores søn spiste også rigtig meget, men er faktisk begyndt at spise mindre efter han også fik behandling.. Har jeg egentlig ikke tænkt over, men nu du siger det, så er han faktisk... Men han er så også syg og har været det en måneds tid så kan også være det jo....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.