min Oliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det er vildt som det har noget at sige.... Vores søn spiste også rigtig meget, men er faktisk begyndt at spise mindre efter han også fik behandling.. Har jeg egentlig ikke tænkt over, men nu du siger det, så er han faktisk... Men han er så også syg og har været det en måneds tid så kan også være det jo....

de er bare mirakel magere.... han er virkelig en helt anden dreng... der har overskud til at ligge og pludre og smile igen...

og kan huske det fra min datter også at hun blev en helt anden... hun havde så ikke nogen appetit, men fik det med det samme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

FogL

Nu har Freyja jo været flaskebarn altid, og jeg synes da det lyder af meget (Freyja spiser 210 ml når hun får flaske, og hun er 10 mdr).. Men på den anden side, han lyder også til at være stor af sig, og så skal der altså noget mere til. Men hvis du er bekymret over det, ville jeg gå til sundhedsplejersken! Jeg ville dog være mere bekymret hvis det var til den anden side, og han slet ikke spiste noget!

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Nu har Freyja jo været flaskebarn altid, og jeg synes da det lyder af meget (Freyja spiser 210 ml når hun får flaske, og hun er 10 mdr).. Men på den anden side, han lyder også til at være stor af sig, og så skal der altså noget mere til. Men hvis du er bekymret over det, ville jeg gå til sundhedsplejersken! Jeg ville dog være mere bekymret hvis det var til den anden side, og han slet ikke spiste noget!

der er et par updates

han har været hos kiropraktor... han havde nerver i klemme i hele ryggen, nakke, og lend... og hun siger at nogle spiser smerten væk, andre skriger den væk...

Anmeld

13. december 2012

FogL

Anonym skriver:

der er et par updates

han har været hos kiropraktor... han havde nerver i klemme i hele ryggen, nakke, og lend... og hun siger at nogle spiser smerten væk, andre skriger den væk...

Åh stakkels mus dog!
Håber han får det bedre så!

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Åh stakkels mus dog!
Håber han får det bedre så!

han har det allerede besynderligt bedre... det er skønt og se

Anmeld

13. december 2012

4xGreve

Anonym skriver:

er d.d. 6 uger gammel...

spiser hveranden time... mellem 165 og 200 ml.

været på vægten her til aften som siger 5500 gr. (57 cm)

fødselsvægt sagde 4000 gr. (tabte sig de første par uger) (52 cm)

synes i det lyder voldsomt??

min mor sagde idag at hun synes det lød vildt, og hun ville da nok passe på hvis det var hende...

men hvad kan man gøre?? kan jo ikke sulte ham så han først spiser hver 3.-4. time...

tak fordi du læste med...

Jeg syntes det lyder som om han spiser en del men så igen jeg sidder som mor til 2 børn som der har haft det rigtig svært med mad fordi man gik ind og begyndte at bestemme hvor tit og hvor meget de måtte spise så mit aller bedste råd er:

Lad ham spise det han mener han har behov for børn er fra naturens side indbygget til at sige stop når de ikke kan spise mere og til at sige til når de er sulten - begynd ikke at pil ved hans mad, det skal nok ændre sig og rette sig og helt ærligt han er kun 6 uger gammel det er da slet ikke nu du skal bekymer dig om vægt mm. det skal han tids nok få løbet af sig, og bare rolig der skal også nok kommer perioeder hvor han ikke spiser så meget og hvor han evt. bliver syg og har brug for lidt at tag af.

mange når de begynder på overgangs kost taber sig eller står stille og det kan være at når han beynder på det at han så kommer til at spise noget mindre.

Nyd det - det vil jeg gøre!! for det er satme hårdt at have børn der har det svært ved mad bare fordi man skulle pille ved det

Anmeld

13. december 2012

FogL

Anonym skriver:

han har det allerede besynderligt bedre... det er skønt og se

Åh hvor dejligt Der er ikke noget værre end at være bekymret for de små pusser!

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Jeg syntes det lyder som om han spiser en del men så igen jeg sidder som mor til 2 børn som der har haft det rigtig svært med mad fordi man gik ind og begyndte at bestemme hvor tit og hvor meget de måtte spise så mit aller bedste råd er:

Lad ham spise det han mener han har behov for børn er fra naturens side indbygget til at sige stop når de ikke kan spise mere og til at sige til når de er sulten - begynd ikke at pil ved hans mad, det skal nok ændre sig og rette sig og helt ærligt han er kun 6 uger gammel det er da slet ikke nu du skal bekymer dig om vægt mm. det skal han tids nok få løbet af sig, og bare rolig der skal også nok kommer perioeder hvor han ikke spiser så meget og hvor han evt. bliver syg og har brug for lidt at tag af.

mange når de begynder på overgangs kost taber sig eller står stille og det kan være at når han beynder på det at han så kommer til at spise noget mindre.

Nyd det - det vil jeg gøre!! for det er satme hårdt at have børn der har det svært ved mad bare fordi man skulle pille ved det

læs update

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Åh hvor dejligt Der er ikke noget værre end at være bekymret for de små pusser!

det er så skønt...

ville ønske jeg kunne tage mine børns smerter...

Anmeld

13. december 2012

4xGreve

Anonym skriver:

læs update

er gjort og det lyder da som en ordenlig omgang i har været igennem, var det læge eller ligende. der anbefalte jer at prøve kiropraktor??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.