I Danmark har vi Amalie, i USA har de..Tja, se for dig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Ayasmor

Yurie skriver:

http://m.youtube.com/#/watch?v=FmSAWiIojb4&des ktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DFmSAWiIojb4&gl=DK

set den her... omg!!

Haha.. Ja den har jeg også set før..Jeg har svært ved at tro at man kan være så blank. Jeg er nødt til at tro på at nogle bare tjener fedt på at være blanke på tv, for alt andet er skræmmende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Oh dear god....... De har brug for hjælp! 

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

BellaT skriver:

Hun er da bare for nuttet!

Kjolen var i det mindste pæn

Anmeld

11. december 2012

jydeinden

Ayasmor skriver:

Det er faktisk ret sørgeligt ikke

lidt meget.. men det med manualen forklarede han med at det var fordi at ellers sagsøgte en eller anden virksomheden for et eller andet tåbeligt.. han var selv en gang blevet sagsøgt fordi han i et center slog en lille prut, og det var der åbenbart en dame som var blevet dødeligt fornærmet over, dét kunne man da bare ikke :O

Anmeld

11. december 2012

TNBC

Ayasmor skriver:

Haha.. Ja den har jeg også set før..Jeg har svært ved at tro at man kan være så blank. Jeg er nødt til at tro på at nogle bare tjener fedt på at være blanke på tv, for alt andet er skræmmende

nogen gør, nogen gør ikke...

Anmeld

11. december 2012

Isabella_mor

det er sgu nok klippet godt og grundigt, tror altså ikke amerikanere er dumme.... de har bare lavet en lille film hvor de har vist dem der enten har svaret forkert eller ikke ved svaret... 

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

jydeinden skriver:

lidt meget.. men det med manualen forklarede han med at det var fordi at ellers sagsøgte en eller anden virksomheden for et eller andet tåbeligt.. han var selv en gang blevet sagsøgt fordi han i et center slog en lille prut, og det var der åbenbart en dame som var blevet dødeligt fornærmet over, dét kunne man da bare ikke :O

Det er jo fuldstænidg absurd. Har godt hørt at de sagsøger for et godt ord derovre, eks. hvis de brænder sig på kaffen, når der jo ikke stod på den at den var varm..Jesus..

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

Isabella_mor skriver:

det er sgu nok klippet godt og grundigt, tror altså ikke amerikanere er dumme.... de har bare lavet en lille film hvor de har vist dem der enten har svaret forkert eller ikke ved svaret... 

Det tror jeg nu også du har ret i, ellers havde det jo ikke været sjovt.

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

Yurie skriver:

nogen gør, nogen gør ikke...

Anmeld

11. december 2012

o1Mutte

jydeinden skriver:

hæhæ der står også nogle sjove ting herhjemme på ''manualerne''
F.eks. på peanuts står der ''kan indeholde spor af nødder'' VIRKELIG???

Og på valmed graviditetstest står der ''Må ikke sluges''-Eller noget i den retning Øh nå det troede jeg ellers man skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.