Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ayasmor skriver: Jeg tror det desværre ikke. Men sjovt er det altså
Jeg tror det desværre ikke. Men sjovt er det altså
jeg synes det er ritig sjovt, lige indtil det går op for mig at de jo er dumme som snot - som i virkelig virkelig dumme! så bilver jeg bare lidt bange!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleNyPåVej skriver: Haha det er ski da sjovt
Haha det er ski da sjovt
Jeg synes det er hylende morsomt.. Elsker dagens overspringshandling
Ayasmor skriver:
Haha der var en ting jeg ik kunne svare på, men de skal da have for kreativitet når de svarer
FrkZier skriver: jeg synes det er ritig sjovt, lige indtil det går op for mig at de jo er dumme som snot - som i virkelig virkelig dumme! så bilver jeg bare lidt bange!
Lidt foruroligende, at det rent faktisk er dem der har verdensmagten
Team Putte skriver: Haha der var en ting jeg ik kunne svare på, men de skal da have for kreativitet når de svarer
Hihi.. Jah, det vil jeg give dig ret i. Jeg synes det er ret sjovt at de alle placerer flaget i Australien
Ayasmor skriver: Hihi.. Jah, det vil jeg give dig ret i. Jeg synes det er ret sjovt at de alle placerer flaget i Australien
Jah hvad er det lige de har gjort galt
Team Putte skriver: Jah hvad er det lige de har gjort galt
Det må have været et multiple-choice skema, da der blev stemt om det. Lidt som alle deres eksamensformer (næsten)
Ayasmor skriver: Lidt foruroligende, at det rent faktisk er dem der har verdensmagten
lidt for uroligende.. lidt?.. LIDT??
hvor ville jeg dog ønske jeg kunne ringe til alle i den video og fortælle dem hvordan verden hænger sammen
FrkZier skriver: lidt for uroligende.. lidt?.. LIDT?? hvor ville jeg dog ønske jeg kunne ringe til alle i den video og fortælle dem hvordan verden hænger sammen
Hihi.. Elsker dine formuleringer Jeg vil gerne, hvis du lige optog jeres samtaler når du ringer og udvider deres horisont lidt
Ayasmor skriver: Hihi.. Elsker dine formuleringer Jeg vil gerne, hvis du lige optog jeres samtaler når du ringer og udvider deres horisont lidt
jeg er virkelig dybt skræmt - det jo for søren dem der skal forestille at have verdensmagten.. jeg kan godt lige love dig for at jeg hepper på Kina fra nu af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128