I Danmark har vi Amalie, i USA har de..Tja, se for dig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

hahah asiater har da i det mindste et ry for at være utrolig kloge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Ayasmor

Lenats31 skriver:

Øjeblik!................ jeg skal lige op fra gulvet.

Det der er værre end Paradise Hotel

Det er så hylende morsomt, at det bare er skræmmende ikke

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

Muhmi skriver:

Mig blir dåm af vidio se...

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

LuLy skriver:

Haha det er så fedt Nogle af spørgsmålene ku jeg nu heller ikke svare på, men den med et land med u og at de bare placerer Korea og Iran der hvor Australien ligger uden at undre sig, det er altså pinligt

Fred være med det, det havde jeg også.. Men deres logiske sans er jo også fuldstændig af fløjten. Hehe, ja den grinte vi også meget af i min BA-gruppe.. Vi havde en skøøøn overspringshandling der

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

jydeinden skriver:

min kæreste har snakket med et par amerikanere, og selv den ene af dem sagde at der var utroligt mange knap så kloge indbyggere i det land. Det er meget normalt derovre at de ikke kan placerer ret meget andet end deres egen stat på kortet. Og manualer til mikroovne mv Er ordbogs tykke ret skræmmende enligt

Det er faktisk ret sørgeligt ikke

Anmeld

11. december 2012

BellaT

He He He. Gnæk gnæk. Så kan man sidde og fryde sig over ikke at være helt dum alligevel. Ihvertfald ikke amerikanerdum. 

Ej, det er forhåbentligt ikke alle der er så tomme. Håber at de har klippet dem med de rigtige svar væk. For de er jo ikke sjove. Håber det.

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

Så tjek hende her hun er så meget Amalies amerikanske hjerne-kopi

http://www.youtube.com/watch?v=Cey35bBWXls

OMG!! "I've heard of Turkey, but not Hungary"

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

BellaT skriver:

He He He. Gnæk gnæk. Så kan man sidde og fryde sig over ikke at være helt dum alligevel. Ihvertfald ikke amerikanerdum. 

Ej, det er forhåbentligt ikke alle der er så tomme. Håber at de har klippet dem med de rigtige svar væk. For de er jo ikke sjove. Håber det.

Ja det håber jeg også.. Det ville bestemt være ret sørgeligt, hvis de personer der har svaret i indlægget, er ret gennemsnitlige og repræsentable for hele befolkningen

Anmeld

11. december 2012

BellaT

Ayasmor skriver:

OMG!! "I've heard of Turkey, but not Hungary"

Hun er da bare for nuttet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.