I Danmark har vi Amalie, i USA har de..Tja, se for dig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

jydeinden

Ayasmor skriver:

Det er jo fuldstænidg absurd. Har godt hørt at de sagsøger for et godt ord derovre, eks. hvis de brænder sig på kaffen, når der jo ikke stod på den at den var varm..Jesus..

dét skulle absolut ikke komme bag på mig hvis nogen gjorde det for ja som du selv siger de sagsøger gud og hver mand for stort som småt, det er virkeligt skræmmende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

TNBC

Ayasmor skriver:

ja.. det er i hvert fald hvad jeg har hørt..

Anmeld

11. december 2012

Ayasmor

jydeinden skriver:

dét skulle absolut ikke komme bag på mig hvis nogen gjorde det for ja som du selv siger de sagsøger gud og hver mand for stort som småt, det er virkeligt skræmmende

Ja for pokker

Anmeld

11. december 2012

jydeinden

o1Mutte skriver:

hæhæ der står også nogle sjove ting herhjemme på ''manualerne''
F.eks. på peanuts står der ''kan indeholde spor af nødder'' VIRKELIG???

Og på valmed graviditetstest står der ''Må ikke sluges''-Eller noget i den retning Øh nå det troede jeg ellers man skulle

hahaha

skulle ikke komme bag på mig hvis begge dele er lavet til at kunne holde til et evt amerikansk sagsanlæg.

men skræmmende er det da godt nok hvis nogen har brug for den form for "råd" til hvordan man IKKE skal benytte et produkt.

det næste bliver vel "pas på når du tager en isterning den er kold" :O

Anmeld

11. december 2012

o1Mutte

jydeinden skriver:

hahaha

skulle ikke komme bag på mig hvis begge dele er lavet til at kunne holde til et evt amerikansk sagsanlæg.

men skræmmende er det da godt nok hvis nogen har brug for den form for "råd" til hvordan man IKKE skal benytte et produkt.

det næste bliver vel "pas på når du tager en isterning den er kold" :O

Hehehe ja det er utroligt at man ikke kan tænke lidt selv
Men der var også en sag engang om nogle der sagsøgte mac d fordi de blev tykke af deres mad.. Hmm så har du nok spist der lidt for meget Det kan vel aldrig blive mac d's skyld

Anmeld

11. december 2012

jydeinden

o1Mutte skriver:

Hehehe ja det er utroligt at man ikke kan tænke lidt selv
Men der var også en sag engang om nogle der sagsøgte mac d fordi de blev tykke af deres mad.. Hmm så har du nok spist der lidt for meget Det kan vel aldrig blive mac d's skyld

det kommer så absolut ikke bag på mig.. tror de fleste store fast food kæder har fået en eller flere sagsanlæg for at have gjort nogen fede, selvom folk forhåbenligt godt selv ved at skylden ene og alene er deres egen.

Anmeld

11. december 2012

Mother-love

Ayasmor skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=_mWtWz_aGyk

holy fuck... hahahahah
specielt det sidste minut kom der nogle der virkelig var dumme.

hvor mange eiffeltårne er der i paris? 10? LOL
star wars er basseret på virkelige hændelser? rigtig eller forkert? rigtig ? huh gud ved hvilken verden han lever i hahahha

Anmeld

11. december 2012

Bassemor<3

o1Mutte skriver:

hæhæ der står også nogle sjove ting herhjemme på ''manualerne''
F.eks. på peanuts står der ''kan indeholde spor af nødder'' VIRKELIG???

Og på valmed graviditetstest står der ''Må ikke sluges''-Eller noget i den retning Øh nå det troede jeg ellers man skulle

haha jeg har set en frysepizza hvor der stod "serveringsforslag - optøet" på bwaaahaha jeg var færdig af brin !

Anmeld

11. december 2012

jydeinden

michelledam skriver:

holy fuck... hahahahah
specielt det sidste minut kom der nogle der virkelig var dumme.

hvor mange eiffeltårne er der i paris? 10? LOL
star wars er basseret på virkelige hændelser? rigtig eller forkert? rigtig ? huh gud ved hvilken verden han lever i hahahha

og berlinermuren ligger i Israel dét er jo direkte skræmmende

Anmeld

11. december 2012

mariamiss6

Ayasmor skriver:

OMG!! "I've heard of Turkey, but not Hungary"

"This might be a stupid question" ------ "I thought Europe was a country!????"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.