Hej damer.
Jeg er en ung kvinde på blot 20 år
Min kæreste er 31 og har to drenge på 8 år i forvejen.
Det er mit første barn vi skal have sammen og jeg er begyndt at bekymrer mig lidt omkring hans børn som bliver sendt hjem fra skole nogle gange, er begyndt at gå til børne psykolog og familie rådgivning med moderen til børnene.
For det første sys jeg at der går meget tid med børnene og ''den gamle familie'' som jeg godt kunne tænke mig blev brugt lidt mere på vores nye familie 
Men det er hvad det er, han skal selvf hjælpe sine unger så godt som han nu kan, koste hvad det vil.
Vi har snakket tit om opdragelse og jeg har fortalt at jeg bekymre mig lidt når nu vi står overfor at lillesøster kommer til verden snart og hvordan hun vil blive ??
Han ved at nogle at disse problemer børnene har, sys jeg bliver tacklet forkert nogle gange.
Jeg går her og har disse tanker om hvad det er for en pige jeg har i maven og glæder mig til at se hende, lære hende at kende men det er jo vores opgave at opdrage hende når vi når så langt.
Når vi snakker om opdragelse gider han ikke at snakke når jeg fortæller at vores barn skal lære at være lidt mere selvstændig end hans børn og man feks kunne starte når hun ved hvad ''skrældespand'' er, at hun selv smider bleen ud.
Sådan nogle ting ^
Han bliver så sur og siger at børn skal have lov at være børn og hans moster tvang hans kusine til at vaske op i en alder af 5 år..
Så tænker jeg: Selvf skal hun ikke stå og tage en hel opvask alene, men ville da være dejligt hvis hun hjalp lidt til og lære hende at i en familie så hjælpes man om tingene (:
Jeg sys at hver gang man gør noget for et barn man ved barnet selv kan så tager man en udviklingsmulighed fra barnet.
Det virker som om at han slet ikke er enige og vi bliver dybt uvenner..
Ååårh det bekymre mig altså lidt