burde man være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Øv altså... Så er jeg desværre tom for ideer.

Håber at der dukker en løsning op

det er rigtig ØV - for synes også at det vil være en rigtig god ide ..
men desværre ville hun ikke sige ham imod, så hvis han mene han ikke har brug for det, godtager hun den og lever videre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Anonym trådstarter

Hmm. Men så kan du jo også godt selv hører den er gal? Hvis du er bange for ham.. Uanset hvad, havde jeg fået sat noget i gang , så han kan få noget hjælp hvis det var mig. Især hvis det var min datter og jeg bare var den mindste smule bekymret. Det er ikke til og spøge med hvis han virkelig har taget skade og fået post Traumatisk stress. Og det lyder sådan på den hændelse du beskriver.. Men jeg er selvfølgelig ikke læge.. 

altså ikke bange for ham .. men mere bekymret over hvor sur han bliver, hvis han finder ud af at jeg VIL have ham til en psykolog uden han selv mener der er brug for det ..

han HADER når folk skal bestemme hvad han skal gøre..

jeg kunne bare godt tænke mig at få en psykolog til at "godkende" at der ikke er noget og det bare var en engangs epesiode..

men brude jeg snakke med ham om det først , at jeg vil gør sådan og sådan? 

Anmeld

11. december 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

altså ikke bange for ham .. men mere bekymret over hvor sur han bliver, hvis han finder ud af at jeg VIL have ham til en psykolog uden han selv mener der er brug for det ..

han HADER når folk skal bestemme hvad han skal gøre..