burde man være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Øv altså... Så er jeg desværre tom for ideer.

Håber at der dukker en løsning op

det er rigtig ØV - for synes også at det vil være en rigtig god ide ..
men desværre ville hun ikke sige ham imod, så hvis han mene han ikke har brug for det, godtager hun den og lever videre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Anonym trådstarter

Hmm. Men så kan du jo også godt selv hører den er gal? Hvis du er bange for ham.. Uanset hvad, havde jeg fået sat noget i gang , så han kan få noget hjælp hvis det var mig. Især hvis det var min datter og jeg bare var den mindste smule bekymret. Det er ikke til og spøge med hvis han virkelig har taget skade og fået post Traumatisk stress. Og det lyder sådan på den hændelse du beskriver.. Men jeg er selvfølgelig ikke læge.. 

altså ikke bange for ham .. men mere bekymret over hvor sur han bliver, hvis han finder ud af at jeg VIL have ham til en psykolog uden han selv mener der er brug for det ..

han HADER når folk skal bestemme hvad han skal gøre..

jeg kunne bare godt tænke mig at få en psykolog til at "godkende" at der ikke er noget og det bare var en engangs epesiode..

men brude jeg snakke med ham om det først , at jeg vil gør sådan og sådan? 

Anmeld

11. december 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

altså ikke bange for ham .. men mere bekymret over hvor sur han bliver, hvis han finder ud af at jeg VIL have ham til en psykolog uden han selv mener der er brug for det ..

han HADER når folk skal bestemme hvad han skal gøre..

Altså det lyder hårdt, men jeg ville sk*** på om han blev gal, det er dit barn det handler om, og faren til dit barn. Det er kun svigt hvis man bare lader stå til. Det gjorde min familie med min onkel, og tro mig de fortryder idag når de ser hvor langt ude han er kommet! Det er virkelig ikke noget og spøge med. 

Men det er dit eget valg. og ja, jeg er bestemt mærket af at ha haft det tæt ind på livet. 

Håber du finder en løsning 

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Altså det lyder hårdt, men jeg ville sk*** på om han blev gal, det er dit barn det handler om, og faren til dit barn. Det er kun svigt hvis man bare lader stå til. Det gjorde min familie med min onkel, og tro mig de fortryder idag når de ser hvor langt ude han er kommet! Det er virkelig ikke noget og spøge med. 

Men det er dit eget valg. og ja, jeg er bestemt mærket af at ha haft det tæt ind på livet. 

Håber du finder en løsning 

burde jeg måske ikke tag en snak med ham om det igen ? og hvis det ikk hjælper så gå videre med det..

Anmeld

11. december 2012

B&J

Anonym skriver:

det kanjeg ikke, i det han mener han har fået styr på det selv med tiden ,, det skete helt tilbage i august .. og han vendte hjem i januar så det var en sen reation han fik .. og derfor kan den jo vende tilbage..

ja den kan sagtens vende tilbage, kan være du skal snakke med lægen hvad du evt kan gøre når han ikke vil med

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja den kan sagtens vende tilbage, kan være du skal snakke med lægen hvad du evt kan gøre når han ikke vil med

min læge er hans læge og en ven af deres familie..

Anmeld

11. december 2012

B&J

Anonym skriver:

min læge er hans læge og en ven af deres familie..

Hvad så med at snakke med ham om det, selv om det er en ven af familien, det er jo vigtigt, for det vil da være mere skrækkeligt hvis det skete igen eller næste gang hvis det bliver værre

det er self. ikke sikkert det gør men for en sikkerheds skyld

Anmeld

11. december 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

burde jeg måske ikke tag en snak med ham om det igen ? og hvis det ikk hjælper så gå videre med det..

Jo det synes jeg klart ville være en start. Men du skal jo nok forberede dit næste skridt, da han jo nok højt sandsynligt siger han har det fint. Som han har sagt før.. 

Men fortæl ham om din bekymring, både for Jeres barn, men også for ham ... Det er helt normalt man ikke kan bearbejde de ting han højt sandsynlig har været vidne til. Det kan man bare ikke som menneske uden og få hjælp. Det tror jeg ikke på i hvert fald! 

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Jo det synes jeg klart ville være en start. Men du skal jo nok forberede dit næste skridt, da han jo nok højt sandsynligt siger han har det fint. Som han har sagt før.. 

Men fortæl ham om din bekymring, både for Jeres barn, men også for ham ... Det er helt normalt man ikke kan bearbejde de ting han højt sandsynlig har været vidne til. Det kan man bare ikke som menneske uden og få hjælp. Det tror jeg ikke på i hvert fald! 

jeg må prøve at snak med ham igen - stille og roligt ..
og inden han skal være helt alene med vores barn, indtil videre bor han ved hans mor, så hun er der jo

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvad så med at snakke med ham om det, selv om det er en ven af familien, det er jo vigtigt, for det vil da være mere skrækkeligt hvis det skete igen eller næste gang hvis det bliver værre

det er self. ikke sikkert det gør men for en sikkerheds skyld

ja det var en go ide - og så få taget hul på bylden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.