Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Den er meget bred der hvor man ska sidde så tror ik de får så meget ud af den når de er så små..
Den er meget bred der hvor man ska sidde så tror ik de får så meget ud af den når de er så små..
Åh, ja.. Så kan jeg godt se...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
løkkeled skriver: Vi har dem allesammen(tror jeg) og de er lige gode. Nu er vores børn også 3 og 6 år, så de bruger dem selvfølgelig forskelligt
Vi har dem allesammen(tror jeg) og de er lige gode. Nu er vores børn også 3 og 6 år, så de bruger dem selvfølgelig forskelligt
Okay, men hvilken vil du anbefale til en 1 årig?
rikkeregnbue skriver: Åh, ja.. Så kan jeg godt se...
Eliza skriver: Malthe skal ha elefant og lille+ stor ugle i julegave. jeg tænker at han skal ha krokodillen og måske fisken til hans 1 års i feb
Malthe skal ha elefant og lille+ stor ugle i julegave.
jeg tænker at han skal ha krokodillen og måske fisken til hans 1 års i feb
Okay Tak for svar.
Månsson skriver: Vi har ønsket og hulen, krokodillen, uglen og myreslugeren til laura
Vi har ønsket og hulen, krokodillen, uglen og myreslugeren til laura
Ja, hulen synes jeg også ser fantastisk ud - men DYR!
det må blive krokodillen eller ormen, den kan de rulle på. Vi har også haft hulen, den var altså også rigtig god. Solgte den, da børnene blev for store.
rikkeregnbue skriver: Ja, hulen synes jeg også ser fantastisk ud - men DYR!
DAs mor skriver: helt enig... Synes slet ikke den er til de mindste!
helt enig... Synes slet ikke den er til de mindste!
Månsson skriver: Tja det er 200 mere end elefanten og 500 mindre end myreslugeren
Tja det er 200 mere end elefanten og 500 mindre end myreslugeren
Ja, rigtigt... Men stadig dyrt når det ikke er en selv der køber bObles heller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128