Anbefal en bObles figur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nadia&Daniel skriver:

Krokodillen !!! Den ELSKER Laura.. Og så elefanten (den har vi desværre ikke)..

Hvad kan krokodillen?  synes ikke rigtig der står noget "spændende" om den nogen steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

blankholm skriver:

Jeg købte krokodillen til Marcello da han blev et og den bruger han hver dag 

til jul får han skilpadden det var meningen han skulle ha elefanten, meeen syns den er lidt voldsom når han er så lille, i forhold til hvad man kan med den  så måske når han bliver 2 og er bedre motorisk så får han den

Okay, jamen det lyder til folk er meget enige om krokodillen  Hvad bruger han krokodillen til?

Anmeld

9. december 2012

MorDk

rikkeregnbue skriver:

Tror næsten vi er enige om at elefanten skal hun hvert fald have!

Vores dreng har den i LimeGrøn... og ønsker os den RosaFarvet til vores datter ♥

Anmeld

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tauf skriver:

krokodillen Den kan hun kravle eller gå på:-)

Åh, hvor smart! Synes ikke rigtig jeg kunne læse noget "spændende" om den nogensteder

Anmeld

9. december 2012

Nadia&Daniel

rikkeregnbue skriver:

Hvad kan krokodillen?  synes ikke rigtig der står noget "spændende" om den nogen steder

Laura bruger den til trappe - og så gå hun videre til næste bobles (hun laver sådan en gå-bane).. Eller hun hopper ned fra den.. Og så kan den bruges som skammel.. Forleden sad hun på det mellemst trin og læste i bøger..

Anmeld

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Vores dreng har den i LimeGrøn... og ønsker os den RosaFarvet til vores datter ♥

Ida skal have den i lilla

Anmeld

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nadia&Daniel skriver:

Laura bruger den til trappe - og så gå hun videre til næste bobles (hun laver sådan en gå-bane).. Eller hun hopper ned fra den.. Og så kan den bruges som skammel.. Forleden sad hun på det mellemst trin og læste i bøger..

Hvor smart! Men din er også lige blevet 2 ik?  Så er hun jo lidt ældre end Ida, og lidt længere fremme motorisk

Anmeld

9. december 2012

MorDk

rikkeregnbue skriver:

Ida skal have den i lilla

Lilla er også en dejlig farve

Anmeld

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Lilla er også en dejlig farve

Hehe, ja - hvis man ellers ser bort fra, at jeg ikke er til lilla  (men alle hendes ting kan jo ikke være lyserøde! ... i hvert fald ifølge farmand )

Anmeld

9. december 2012

Nadia&Daniel

rikkeregnbue skriver:

Hvor smart! Men din er også lige blevet 2 ik?  Så er hun jo lidt ældre end Ida, og lidt længere fremme motorisk

Er faktisk MEGA ked af hun ikke fik dem MEGET før.. Men glæder mig til nr. 2 også får glæde af dem..

Men den er super at kravle rundt på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.