Anbefal en bObles figur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Emily2012<3 skriver:

Min datter er jo begyndt at rejse sig op ad ting, og kravle over ting.. Så går udfra at det er det den skal bruges til her.

Men ellers kan de jo stilles efter hinanden så man kan gå fra dyr til dyr..

Jamen det gør Ida også - jeg synes bare fisken ser lidt kedelig ud, haha  Men vil da overveje den alligevel, kan jo være Ida synes den er sjov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

LinLin

Krokodillen! Den fik adam da han blev 1 år

Synes ikke elefanten er til en 1 årig... Så hellere den nye skildpadde!

Anmeld

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

DAs mor skriver:

Krokodillen! Den fik adam da han blev 1 år

Synes ikke elefanten er til en 1 årig... Så hellere den nye skildpadde!

Hm, hvorfor ikke? - Synes elefanten virker helt perfekt til Ida. Hun kan vende den om og gynge på den...

Anmeld

9. december 2012

Emily2012<3

rikkeregnbue skriver:

Jamen det gør Ida også - jeg synes bare fisken ser lidt kedelig ud, haha  Men vil da overveje den alligevel, kan jo være Ida synes den er sjov

De sagde i ønskebørn da jeg købte dem, at når de bliver lidt mere vovet, så stabler de dem også og stiller sig på dem.. Og så er det jo fint den er flad, og så evt kyllingen ovenpå som kan vippe..

Jeg glæder mig til hun skal bruge dem..

Anmeld

9. december 2012

LinLin

rikkeregnbue skriver:

Hm, hvorfor ikke? - Synes elefanten virker helt perfekt til Ida. Hun kan vende den om og gynge på den...

Synes den er meget stor og tung... Adam er først begyndt at bruge den rigtigt da han nærmede sig de 2 år (altså med at gynge - han har selvfølgelig klatret på den før det) Jeg købte den til hans storebror da han var 4...

Anmeld

9. december 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Den er meget bred der hvor man ska sidde så tror ik de får så meget ud af den når de er så små..

Anmeld

9. december 2012

løkkeled

Vi har dem allesammen(tror jeg) og de er lige gode. Nu er vores børn også 3 og 6 år, så de bruger dem selvfølgelig forskelligt

Anmeld

9. december 2012

Eliza

Malthe skal ha elefant og lille+ stor ugle i julegave. 

jeg tænker at han skal ha krokodillen og måske fisken til hans 1 års i feb 

Anmeld

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Emily2012<3 skriver:

De sagde i ønskebørn da jeg købte dem, at når de bliver lidt mere vovet, så stabler de dem også og stiller sig på dem.. Og så er det jo fint den er flad, og så evt kyllingen ovenpå som kan vippe..

Jeg glæder mig til hun skal bruge dem..

Ja okay

Anmeld

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

DAs mor skriver:

Synes den er meget stor og tung... Adam er først begyndt at bruge den rigtigt da han nærmede sig de 2 år (altså med at gynge - han har selvfølgelig klatret på den før det) Jeg købte den til hans storebror da han var 4...

Ja okay, hm... Mon den skulle genovervejes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.