Anbefal en bObles figur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Ja, rigtigt... Men stadig dyrt når det ikke er en selv der køber bObles heller

Yeps regner med vi har nogle gavmilde bedsteforældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Hehe... Herhjemme er det farfar der er gavmild i år (dog er hendes fødselsdagsgave også julegave og barselsgave i ét, så beløbet til gave er lidt større = bObles!!!! )

Anmeld

9. december 2012

LinLin

Månsson skriver:

Nej det er os min erfaring at 2år er et minimum og gerne 3

Anmeld

9. december 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Hehe... Herhjemme er det farfar der er gavmild i år (dog er hendes fødselsdagsgave også julegave og barselsgave i ét, så beløbet til gave er lidt større = bObles!!!! )

He He alletiders

Anmeld

9. december 2012

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

I min familie (svigerfamilie) vil man få noget galt i halsen, vist sådanne ønsker stod på ønskeseddelen  så her er det fødselsdagsgave fra moar og farmand

Anmeld

9. december 2012

Pige2009

rikkeregnbue skriver:

Godaften piger og drenge

Ida fylder 1 år i Januar, og derfor er det tænkt, at hun skal have en eller to bObles figurer i fødselsdagsgave. Udover det siger overskriften vidst sig selv: Hvilken bObles figur vil I anbefale til en 1 årig?

Vi har snakket om at hun skal have elefanten - men udover det, hvilken så?

Kyllingen Vi har både den og elefanten

Anmeld

9. december 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

I min familie (svigerfamilie) vil man få noget galt i halsen, vist sådanne ønsker stod på ønskeseddelen  så her er det fødselsdagsgave fra moar og farmand

Åh gud da.. Ja så er det da godt de ikke ved hvad vi fik i julegave sidste år og i barselsgaver

Anmeld

9. december 2012

Misscbn

DAs mor skriver:

Synes den er meget stor og tung... Adam er først begyndt at bruge den rigtigt da han nærmede sig de 2 år (altså med at gynge - han har selvfølgelig klatret på den før det) Jeg købte den til hans storebror da han var 4...

Ja har osse en niece på 3 år hun har elefanten og min svigerinde sagde os den er lidt farlig for mindre børn, hun har været faldet ned af den et par gange fordi den er så stor og tung og den kan vippe voldsomt hvis man får lænt sig lidt for langt tilbage så ryger de ned  så derfor købte jeg osse skilpadden istedet fordi min dreng er 14 mdr til jul

Anmeld

9. december 2012

LinLin

blankholm skriver:

Ja har osse en niece på 3 år hun har elefanten og min svigerinde sagde os den er lidt farlig for mindre børn, hun har været faldet ned af den et par gange fordi den er så stor og tung og den kan vippe voldsomt hvis man får lænt sig lidt for langt tilbage så ryger de ned  så derfor købte jeg osse skilpadden istedet fordi min dreng er 14 mdr til jul

God ide

Den vil vi også gerne have! Moderen vil i hvert fald!

Anmeld

9. december 2012

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Åh gud da.. Ja så er det da godt de ikke ved hvad vi fik i julegave sidste år og i barselsgaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.