Ingen respekt for ældre mennesker mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

Janni.

M (: skriver:

Ja, det er snart begrænset, hvor meget hurtigere vi kan løbe, før det bliver omsorgssvigt.. 

Nemlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Janni.

MorDk skriver:

Ja det er sgu da ikke DERFOR man valgte den udd.

Netop

Anmeld

9. december 2012

1990h

Janni. skriver:

Ja jeg undres meget i mit job for tiden. Jeg er social- og sundhedshjælper og den nye "mode" indenfor jobbet er altså at vi skal til at overlappe vores besøg hos de ældre  

Det ender med at vi må stå sammen som hjælpere og assistenter og få FOA på banen. Det er da begrænset hvad vi efterhånden vil finde os i, og hvad vi vil udsætte os selv og de ældre for.  

Hvor er respekten henne? Er de ældre virkelig "bare" blevet en byrde for samfundet nu? Suk  

jeg vil gå neden om og hjem hvis jeg skulle arbejde sådan mod andre mennesker..især de ældre som har knoklet mere i deres yngre dage end vi nok kommer til..

Anmeld

12. december 2012

Janni.

jeg vil gå neden om og hjem hvis jeg skulle arbejde sådan mod andre mennesker..især de ældre som har knoklet mere i deres yngre dage end vi nok kommer til..

Indtil videre har planerne heldigvis ikke være overlappet i denne uge, så håber det er afblæst igen. 

Desværre har vi lige fået af vide at de 5 områder i kommunen skal omlægges til 4, så nu frygter vi alle en fyreseddel istedet. Rigtig dejlig nyhed at få her op til jul 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.