Ingen respekt for ældre mennesker mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

Janni.

Lusi skriver:

Føler man sig ik bare som et rigtig dumt svin, i de situationer? Jeg ville slet ik kunne arbejde med det der
Altså ik sagt at du er en idiot, føler virkelig med dig/ jer..
Er da ik fedt at tage på job hver dag og være én stor undskyldning, overfor fru Jensen

Ved hvad du mener  

Og jo, ser ikke frem til næste uge. Var idag 45 min bagud i følge min plan fordi jeg simpelthen nægtede at overlappe mine besøg. 

Jeg er heldigvis ikke nem at stresse, og tager mig den tid jeg har brug for indenfor rimelighedens grænser. Det kræver selvfølgelig også at jeg ikke har et 2-mands besøg, hvor en af mine kollegaer kan stå og vente på mig, disse besøg har vi nemlig også nogen af. 

Dem jeg kommer hos, ved at hvis jeg siger jeg har lidt travlt idag og er bagud tidsmæssigt, så er den helt galt. Det er nemlig (i mine øjne) ikke en info jeg normalt deler ud af. Men de udviser stor forståelse når jeg siger den er helt galt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

B&J

Janni. skriver:

Det er jo helt galt når de ældre hellere vil have en snak fremfor en rengøring. De ved jo godt at når vi er færdig med rengøringen, så bliver vi nødt til at smide tingene i skabet, og drøne videre.  

Nogen er jo så desperate at de forsøger nærmest alt, for at holde lidt på os, og ved gud i mit hjerte - jeg forstår dem SÅ GODT. 

Ja jeg forstår dem virkelig også godt... heldvis har brian ikke oplevet det overlapning inu...... det må også meget gerne holde sig væk... for fy det lyder meget meget grimt stakkels de ælder

Anmeld

7. december 2012

Lusi

Janni. skriver:

Ved hvad du mener  

Og jo, ser ikke frem til næste uge. Var idag 45 min bagud i følge min plan fordi jeg simpelthen nægtede at overlappe mine besøg. 

Jeg er heldigvis ikke nem at stresse, og tager mig den tid jeg har brug for indenfor rimelighedens grænser. Det kræver selvfølgelig også at jeg ikke har et 2-mands besøg, hvor en af mine kollegaer kan stå og vente på mig, disse besøg har vi nemlig også nogen af. 

Dem jeg kommer hos, ved at hvis jeg siger jeg har lidt travlt idag og er bagud tidsmæssigt, så er den helt galt. Det er nemlig (i mine øjne) ikke en info jeg normalt deler ud af. Men de udviser stor forståelse når jeg siger den er helt galt. 

Det er så dér jeg ikke ville kunne passe sådan et job, for jeg ville nemlig ik være ret professionel og netop bare stå og undskylde, at jeg ik havde tid til dem som mennesker.. Ville ihvertfald ik have jobbet ret længe

Det er sgu synd for både de gamle og de ansatte

Anmeld

7. december 2012

Janni.

B&J skriver:

Ja jeg forstår dem virkelig også godt... heldvis har brian ikke oplevet det overlapning inu...... det må også meget gerne holde sig væk... for fy det lyder meget meget grimt stakkels de ælder

De forsøgte det idag, pga sygmeldinger "sagde de". Jeg går ikke med til det. 

Spændt på hvad næste uge bringer. 

Anmeld

7. december 2012

B&J

Janni. skriver:

De forsøgte det idag, pga sygmeldinger "sagde de". Jeg går ikke med til det. 

Spændt på hvad næste uge bringer. 

hvad med at ansætte nogle flere så hvis man har mange der er syge eller nogle der vil tage lidt afløser arbejde...

for det skal da ikke gå ud over de ældre

Anmeld

7. december 2012

Janni.

Lusi skriver:

Det er så dér jeg ikke ville kunne passe sådan et job, for jeg ville nemlig ik være ret professionel og netop bare stå og undskylde, at jeg ik havde tid til dem som mennesker.. Ville ihvertfald ik have jobbet ret længe

Det er sgu synd for både de gamle og de ansatte

Jeg må indrømme at det heller ikke bliver nemmere med tiden, og slet ikke som jeg oplevede ledelsen idag.  

Jeg ringede til gruppeplanlæggeren fordi jeg var disse 45 min bagud og siger: "jeg står hos Hr. Hansen, han har sat i sedlen i døren om at han er ude og lufte hunden". (vi havde ingen nøgle). Svaret lyder: "så må du køre videre, du er jo langt langt langt bagud." Og så var det lige jeg tænkte - jeg ved sq godt jeg er bagud idiot, det behøver du ikke fortælle mig! så hun fik et svar der hed: "spild ikke min tid med unødig information og fortæl mig hvad jeg skal gøre, tak" hun blev lidt stille og bad mig igen køre videre, og hun vil sende en anden ned til det besøg. 

Anmeld

7. december 2012

Janni.

B&J skriver:

hvad med at ansætte nogle flere så hvis man har mange der er syge eller nogle der vil tage lidt afløser arbejde...

for det skal da ikke gå ud over de ældre

Det må de ikke lige pt, pga ansættelses stop. Der er total underskud i kommune kassen. 

Vi får jævnligt tudet ørerne fulde med hvor dårligt det ser ud. Som om det vedkommer os? Det er da bestemt ikke vores skyld? 

Anmeld

7. december 2012

Lusi

Janni. skriver:

Jeg må indrømme at det heller ikke bliver nemmere med tiden, og slet ikke som jeg oplevede ledelsen idag.  

Jeg ringede til gruppeplanlæggeren fordi jeg var disse 45 min bagud og siger: "jeg står hos Hr. Hansen, han har sat i sedlen i døren om at han er ude og lufte hunden". (vi havde ingen nøgle). Svaret lyder: "så må du køre videre, du er jo langt langt langt bagud." Og så var det lige jeg tænkte - jeg ved sq godt jeg er bagud idiot, det behøver du ikke fortælle mig! så hun fik et svar der hed: "spild ikke min tid med unødig information og fortæl mig hvad jeg skal gøre, tak" hun blev lidt stille og bad mig igen køre videre, og hun vil sende en anden ned til det besøg. 

Haha.. Så kan hun lære det!

Anmeld

7. december 2012

B&J

Janni. skriver:

Det må de ikke lige pt, pga ansættelses stop. Der er total underskud i kommune kassen. 

Vi får jævnligt tudet ørerne fulde med hvor dårligt det ser ud. Som om det vedkommer os? Det er da bestemt ikke vores skyld? 

åhh ja det er da rigtigt det sagde brian endelig også det med afløserne...

ja det rager ikke jer en dyt i kan ikke gøre noget som helst

Anmeld

7. december 2012

Janni.

Lusi skriver:

Haha.. Så kan hun lære det!

Nemlig. Nok er jeg ny i gårde på stedet. (blev ansat i vikariat pr. 1. september) Men man skal ikke finde sig i alt.

Man plejer at sige: behandl andre som du selv vil behandles, så hun fik sin egen medicin. (gad vide om den smagte godt   )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.