Julegave ider til kærsten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
debbie19 skriver:

jeg giver min kæreste et gavekort til jensens bøfhus. han er virkelig umulig at købe gave til han er en rigtig spille nørd men mangler intet at nørde med  og tøj mangler han ikke så den eneste ide jeg kom på og måske jeg selv får lidt ud af den også haha 

Det er nemlig også en rigtig god ide!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Christina.78 skriver:

En lækker billedserie af dig

evt som kalender

Problemet med den ide, er desvære bare at jeg ik er helt lækker nok endnu, til sådan nogle billeder. Syntes stadig ik min eftergraviditets krop er som jeg vil hé den! Men er sikker på min kære kærste ville syntes det var fintvh stine

Anmeld

9. december 2012

FrkDitte

StineW79 skriver:

Ja har været ude for at købe gave til kærsten i dag, mén kom tomhændet hjem. Jeg havde tænkt jeg ville gi han 2 billetter til Tina Dickow koncert i Herning. Desvære ku det ik lade sig gøre at få 2 billetter ved siden af hinanden. Så det droppede jeg, for så gik iden jo lid ligesom fra hinanden. Mega øv!! Så nu er jeg blank for ider og mangler hjælp!! 

Der var ik lige andre ting på programet, der så spændene ud. Jeg gider næsten ik købe tøj til ham, for han mangler ik + han har fødselsdag i janura, og der plejer han át få en masse. Jeg har købt en cd og en lækker deo til ham, men mangler bare PAKKEN.

Det må koste ca 500-700 kr. 

På forhånd tak for forslag. Vh stine

Hejsa..

Jeg har osse store problemer med at finde gave til min kæreste..han mangler ikke noget.. 

Men var vi inde og se James Bond filmen.. og der står han og barbarer sig på den gammeldags måde. 

Min kæreste synes det var et lidt fedt sæt at have, og kunne barbere sig på den gamle måde.. (han bruger mest maskine, men engang i mellem så bruger han skraber)

Så han får sådan et sæt af mig.. godt nok ikke med barberkniven, men en skraber i stedet og så en lækker barbercreme til.

De har nogle flotte sæt her: 

http://barberenisilkeborg.dk/barbersaet.asp

Glædelig jul

Knus D.

Anmeld

9. december 2012

Isabella_mor

StineW79 skriver:

Ja har været ude for at købe gave til kærsten i dag, mén kom tomhændet hjem. Jeg havde tænkt jeg ville gi han 2 billetter til Tina Dickow koncert i Herning. Desvære ku det ik lade sig gøre at få 2 billetter ved siden af hinanden. Så det droppede jeg, for så gik iden jo lid ligesom fra hinanden. Mega øv!! Så nu er jeg blank for ider og mangler hjælp!! 

Der var ik lige andre ting på programet, der så spændene ud. Jeg gider næsten ik købe tøj til ham, for han mangler ik + han har fødselsdag i janura, og der plejer han át få en masse. Jeg har købt en cd og en lækker deo til ham, men mangler bare PAKKEN.

hvis han er til sjove gadgets så er Coolstuff.com et godt bud, jeg har lige været inde og kigge.. man kan få baconaise, baconbolcher osv... det er meget sjove ting

Anmeld

9. december 2012

Loa

StineW79 skriver:

Jeg tror det ender med jeg giver manden et gavekort til sådan en oplevelse i en vindtunnel (tror jeg måske det hedder)

Sådan en hvor man bliver holdt oppe af vinden så kan han øve sig lidt til han skal ud og springe faldskærm

Anmeld

9. december 2012

Minmio

Jeg vil købe en smartbox til min mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.