Julegave ider til kærsten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.611 visninger
45 svar
0 synes godt om
7. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja har været ude for at købe gave til kærsten i dag, mén kom tomhændet hjem. Jeg havde tænkt jeg ville gi han 2 billetter til Tina Dickow koncert i Herning. Desvære ku det ik lade sig gøre at få 2 billetter ved siden af hinanden. Så det droppede jeg, for så gik iden jo lid ligesom fra hinanden. Mega øv!! Så nu er jeg blank for ider og mangler hjælp!! 

Der var ik lige andre ting på programet, der så spændene ud. Jeg gider næsten ik købe tøj til ham, for han mangler ik + han har fødselsdag i janura, og der plejer han át få en masse. Jeg har købt en cd og en lækker deo til ham, men mangler bare PAKKEN.

Det må koste ca 500-700 kr. 

På forhånd tak for forslag. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Ja har været ude for at købe gave til kærsten i dag, mén kom tomhændet hjem. Jeg havde tænkt jeg ville gi han 2 billetter til Tina Dickow koncert i Herning. Desvære ku det ik lade sig gøre at få 2 billetter ved siden af hinanden. Så det droppede jeg, for så gik iden jo lid ligesom fra hinanden. Mega øv!! Så nu er jeg blank for ider og mangler hjælp!! 

Der var ik lige andre ting på programet, der så spændene ud. Jeg gider næsten ik købe tøj til ham, for han mangler ik + han har fødselsdag i janura, og der plejer han át få en masse. Jeg har købt en cd og en lækker deo til ham, men mangler bare PAKKEN.

Jeg følger også lige med.. Jeg er helt tom for ideer .. !! 

Anmeld

7. december 2012

StineW79

AalborgPigen skriver:

Jeg følger også lige med.. Jeg er helt tom for ideer .. !! 

Ja ved slet ik lige hva der sker for mig i år. Vh stine

Anmeld

7. december 2012

Miin'Baby'Mus

StineW79 skriver:

Hm jeg ved at der er DAD koncert i Aalborg - tror det er i januar  Men nu ved jeg ikke lige hvad det koster selvfølgelig.

Ellers så har jeg faktisk nogen gange tænkt på de der Belleveu gaveæsker med oplevelser - der er både udspring, tur i racerbil og så meget andet i alle prisklasser 

Nu ved jeg ikke hvad han har af hobbyer, men spil og legetøj til computeren eller spillekonsollen. Mænd er ofte meget tekniske og kan godt lide sådanne nogen ting 

Anmeld

7. december 2012

StineW79

LilleNyPåVej skriver:

Hm jeg ved at der er DAD koncert i Aalborg - tror det er i januar  Men nu ved jeg ikke lige hvad det koster selvfølgelig.

Ellers så har jeg faktisk nogen gange tænkt på de der Belleveu gaveæsker med oplevelser - der er både udspring, tur i racerbil og så meget andet i alle prisklasser 

Nu ved jeg ikke hvad han har af hobbyer, men spil og legetøj til computeren eller spillekonsollen. Mænd er ofte meget tekniske og kan godt lide sådanne nogen ting 

Har tit kigget på de der gaveæsker, men han er bare ik særlig intresserrtet i udspring ( og han må heller ik springe falsdskærm osv for mig ) og han gider ik racerbiler. DAD er ik rigtig hans stil.

Han er en bølle der selv køber spil, så det mangler han heller ik. 

Han er rigtig glad for at se fdbold, men vinder tit billetter gennem hans arbejde. Han er total umulig at købe gaver til!! 

Man tak for gode forslag! Vh stine

Anmeld

7. december 2012

Monski

Jeg laver en scrapbog til min kæreste hvor jeg på én af siderne klistre to billetter ind (ved ikke helt hvad det bliver til endnu)
Men prøv duglemmerdetaldrig.dk eller sweetdeal

Anmeld

7. december 2012

Miin'Baby'Mus

StineW79 skriver:

Har tit kigget på de der gaveæsker, men han er bare ik særlig intresserrtet i udspring ( og han må heller ik springe falsdskærm osv for mig ) og han gider ik racerbiler. DAD er ik rigtig hans stil.

Han er en bølle der selv køber spil, så det mangler han heller ik. 

Han er rigtig glad for at se fdbold, men vinder tit billetter gennem hans arbejde. Han er total umulig at købe gaver til!! 

Man tak for gode forslag! Vh stine

Hehe ja så er det jo ikke nemt.

Han kunne heller ikke bruge et nyt fedt headset? Min kæreste ønsker sig næsten et nyt hvert år fordi han nok skal få det ødelagt på en eller anden måde 

Anmeld

7. december 2012

StineW79

LilleNyPåVej skriver:

Hehe ja så er det jo ikke nemt.

Han kunne heller ikke bruge et nyt fedt headset? Min kæreste ønsker sig næsten et nyt hvert år fordi han nok skal få det ødelagt på en eller anden måde 

Det bruger han aldrig. Ka i ik godt forstå at jeg snart gir op?? Vh stine

Anmeld

7. december 2012

Miin'Baby'Mus

StineW79 skriver:

Det bruger han aldrig. Ka i ik godt forstå at jeg snart gir op?? Vh stine

Hehe jo, han lyder godt nok besværlig 

Så må du give ham nogle lange underhylere 

Anmeld

7. december 2012

come2

StineW79 skriver:

Følger også med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.