Julegave ider til kærsten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LilleNyPåVej skriver:

Hehe jo, han lyder godt nok besværlig 

Så må du give ham nogle lange underhylere 

Ja og uldne sokker!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

StineW79

come2 skriver:

Følger også med

Godt og høre jeg ik er den eneste der stadig ik ved hva kærsten ska ha! Vh stine

Anmeld

7. december 2012

StineW79

Monski skriver:

Jeg laver en scrapbog til min kæreste hvor jeg på én af siderne klistre to billetter ind (ved ikke helt hvad det bliver til endnu)
Men prøv duglemmerdetaldrig.dk eller sweetdeal

Jeg ville også ha givet billetter, men ku ik få til det jeg ville, så har droppet iden. Så træls! Håber du finder noget spændene til din kærste. Vh stine

Anmeld

7. december 2012

Kay

jeg har vendt hver en 5 øre og samlet hele min familie om at købe en telefon til ham... hans gamle dør inden for overskuleig tid... den laver nemlig seriøst ballade, gidder ik og ringe op og når den gør er det til et andet nummer end det man har tastet... og når det så lykkeds at ringe op kan den ik ligge på igen

så det er det han får... så skal vi ik ud og kæbe det til januar eller februar

Anmeld

7. december 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Ja har været ude for at købe gave til kærsten i dag, mén kom tomhændet hjem. Jeg havde tænkt jeg ville gi han 2 billetter til Tina Dickow koncert i Herning. Desvære ku det ik lade sig gøre at få 2 billetter ved siden af hinanden. Så det droppede jeg, for så gik iden jo lid ligesom fra hinanden. Mega øv!! Så nu er jeg blank for ider og mangler hjælp!! 

Der var ik lige andre ting på programet, der så spændene ud. Jeg gider næsten ik købe tøj til ham, for han mangler ik + han har fødselsdag i janura, og der plejer han át få en masse. Jeg har købt en cd og en lækker deo til ham, men mangler bare PAKKEN.

Det må koste ca 500-700 kr. 

På forhånd tak for forslag. Vh stine

Tjaah, de mænd er nogle gange sværre at købe gaver til ...

jeg har samme problem med min kære kæreste mand jeg synes han er rigtig svær at finde på til...

faktisk har jeg kikket på et rigtig lækkert armbånd til ham, et af de lidt '' rå '' af slagsen.

MEN, ved ikke om jeg tør, fordi han har aldrig gået med smykker, ikke engang en halskæde, og han har givet udtryk for han ikke sådan går med smykker - og nej, gør han ikke, vi har været sammen i 7 år d. 26 december..

men jeg har virkelig lyst til at købe dette armbånd til ham, det er så lækkert og flot, og det vil klæde ham SÅ fantastisk, men tør jeg ??? er bange for han ikke kan lide det, men så kan han jo bytte det ...

hvad synes du ? vil du have købt det til ham ???

Anmeld

7. december 2012

Kay

Kay skriver:

jeg har vendt hver en 5 øre og samlet hele min familie om at købe en telefon til ham... hans gamle dør inden for overskuleig tid... den laver nemlig seriøst ballade, gidder ik og ringe op og når den gør er det til et andet nummer end det man har tastet... og når det så lykkeds at ringe op kan den ik ligge på igen

så det er det han får... så skal vi ik ud og kæbe det til januar eller februar

og til ideerne... (ved ik lige hvorfor jeg glemte dem før jeg tryggede send )

noget til en hobby (min mand tegner, og tager billeder så det ville jeg købe noget udstyr til)

min mand siger en kasse bajer og et blowjob (ved ik om det var en ide)

en lækker duft måske?

har givet min mand et bungee jump en gang det blev han glad for

hvis han er lidt en finschamaker/drenge røv er en champange sabel måske en ide? (har vi engang givet min bror)

nye fede vinter støvler eller en vinter frakke??

hvad laver han og hvilke hobyer har han??

Anmeld

7. december 2012

Kay

MariaKyedDK skriver:

Tjaah, de mænd er nogle gange sværre at købe gaver til ...

jeg har samme problem med min kære kæreste mand jeg synes han er rigtig svær at finde på til...

faktisk har jeg kikket på et rigtig lækkert armbånd til ham, et af de lidt '' rå '' af slagsen.

MEN, ved ikke om jeg tør, fordi han har aldrig gået med smykker, ikke engang en halskæde, og han har givet udtryk for han ikke sådan går med smykker - og nej, gør han ikke, vi har været sammen i 7 år d. 26 december..

men jeg har virkelig lyst til at købe dette armbånd til ham, det er så lækkert og flot, og det vil klæde ham SÅ fantastisk, men tør jeg ??? er bange for han ikke kan lide det, men så kan han jo bytte det ...

hvad synes du ? vil du have købt det til ham ???

hellere fortryde det man fik gjort end det man aldrig gjorde... det kan jo være han syntes det er helt vildt fedt!

Anmeld

7. december 2012

K&S

StineW79 skriver:

Ja har været ude for at købe gave til kærsten i dag, mén kom tomhændet hjem. Jeg havde tænkt jeg ville gi han 2 billetter til Tina Dickow koncert i Herning. Desvære ku det ik lade sig gøre at få 2 billetter ved siden af hinanden. Så det droppede jeg, for så gik iden jo lid ligesom fra hinanden. Mega øv!! Så nu er jeg blank for ider og mangler hjælp!! 

Der var ik lige andre ting på programet, der så spændene ud. Jeg gider næsten ik købe tøj til ham, for han mangler ik + han har fødselsdag i janura, og der plejer han át få en masse. Jeg har købt en cd og en lækker deo til ham, men mangler bare PAKKEN.

Det må koste ca 500-700 kr. 

På forhånd tak for forslag. Vh stine

Er han til whiskey?

Jeg gav manden en tema-gave et år med lækre whiskey glas, en rigtig god flaske whiskey og isterninger i sæbesten, så whiskeyen ikke fortyndes, når den køles 

Anmeld

7. december 2012

MariaKyedDK

Kay skriver:

hellere fortryde det man fik gjort end det man aldrig gjorde... det kan jo være han syntes det er helt vildt fedt!

JA du har ret

så gør jeg det

Anmeld

7. december 2012

Kay

MariaKyedDK skriver:

JA du har ret

så gør jeg det

ihhh glæder mig til at høre om han bliver glad... men kan man andet når den man elsker køber en gave til en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.