Julegave ider til kærsten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

Kay

K&S skriver:

Er han til whiskey?

Jeg gav manden en tema-gave et år med lækre whiskey glas, en rigtig god flaske whiskey og isterninger i sæbesten, så whiskeyen ikke fortyndes, når den køles 

ej en god ide... hvad måtte du give for det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

jeg har vendt hver en 5 øre og samlet hele min familie om at købe en telefon til ham... hans gamle dør inden for overskuleig tid... den laver nemlig seriøst ballade, gidder ik og ringe op og når den gør er det til et andet nummer end det man har tastet... og når det så lykkeds at ringe op kan den ik ligge på igen

så det er det han får... så skal vi ik ud og kæbe det til januar eller februar

Det er også en rigtig, rigtig god gave! Men min får mobil gennem hans arbejde, hvert 2 andet år, eller efter behov. Vh stine

Anmeld

7. december 2012

K&S

Kay skriver:

Og den var helt sikkert et hit

Jeg købte whiskeyglas af mærket "Spiegelau" - du kan se dem her, men jeg købte dem i Bahne  tror jeg gav ca. det samme!

http://www.shop.lighthouse-vin.dk/shop/spiegelau-soiree-whisky-853p.html

Jeg købte en Chivas Regal whiskey, jeg tror den kostede 250-300 kroner - den kan du få i de fleste større supermarkeder.

Og så købte jeg også whiskey"stenene" i Bahne, men du kan se dem her (de skal bare fryses ned og kan så genbruges)

http://www.whiskygaarden.dk/drinkssten-whisky-sten-brgaveaeske-m8-stk.htm 

Anmeld

7. december 2012

K&S

Kay skriver:

Man kan jo "bare" købe 2 glas, en lille flaske whiskey og stenene

Anmeld

7. december 2012

StineW79

MariaKyedDK skriver:

Tjaah, de mænd er nogle gange sværre at købe gaver til ...

jeg har samme problem med min kære kæreste mand jeg synes han er rigtig svær at finde på til...

faktisk har jeg kikket på et rigtig lækkert armbånd til ham, et af de lidt '' rå '' af slagsen.

MEN, ved ikke om jeg tør, fordi han har aldrig gået med smykker, ikke engang en halskæde, og han har givet udtryk for han ikke sådan går med smykker - og nej, gør han ikke, vi har været sammen i 7 år d. 26 december..

men jeg har virkelig lyst til at købe dette armbånd til ham, det er så lækkert og flot, og det vil klæde ham SÅ fantastisk, men tør jeg ??? er bange for han ikke kan lide det, men så kan han jo bytte det ...

hvad synes du ? vil du have købt det til ham ???

Syntes den er svær! Jeg syntes jo at min kæreste ku se lækker ud med et bælte. Men han går jo ik med bælte, for det mener han ik har behøver ( og nej han taber ik bukserne &nbsp Men jeg syntes bare det ser pænt ud og det har jeg forsøgt at forklare ham i 10 år. 

Min kærste bruger overhovedet heller ik smykker, selvom jeg feks syntes han ku være lækker med et armbånd. Måske vi sku være modige, også du køber armbåndet til din, og jeg køber et bælte til min... Vh stine

Anmeld

7. december 2012

Christabelle

Jeg har købt en iPod til min kæreste. Inde på Apple.com kan man få indgraveret noget tekst på helt gratis og så var der gratis fragt. Måske det var en mulighed?

Anmeld

7. december 2012

StineW79

Kay skriver:

og til ideerne... (ved ik lige hvorfor jeg glemte dem før jeg tryggede send )

noget til en hobby (min mand tegner, og tager billeder så det ville jeg købe noget udstyr til)

min mand siger en kasse bajer og et blowjob (ved ik om det var en ide)

en lækker duft måske?

har givet min mand et bungee jump en gang det blev han glad for

hvis han er lidt en finschamaker/drenge røv er en champange sabel måske en ide? (har vi engang givet min bror)

nye fede vinter støvler eller en vinter frakke??

hvad laver han og hvilke hobyer har han??

Han får en lækker duft. 

Han går op i FOTO,  men udstyr osv køber han selv, for det ska jo være det helt rigtige. Han er glad for fodbold, men får tit billetter gennem hans arbejde. 

Jeg ville bare så gerne ha givet ham de koncert billetter. Øv bøv! Vh stine

Anmeld

7. december 2012

StineW79

K&S skriver:

Er han til whiskey?

Jeg gav manden en tema-gave et år med lækre whiskey glas, en rigtig god flaske whiskey og isterninger i sæbesten, så whiskeyen ikke fortyndes, når den køles 

Desvære ik. Men kender flere der ville elske at få det om gave! Vh stine

Anmeld

7. december 2012

StineW79

Christabelle skriver:

Jeg har købt en iPod til min kæreste. Inde på Apple.com kan man få indgraveret noget tekst på helt gratis og så var der gratis fragt. Måske det var en mulighed?

Det var også en rigtig god ide!  Vh stine

Anmeld

7. december 2012

Christabelle

StineW79 skriver:

Det var også en rigtig god ide!  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.