Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malli skriver: http://www.kjdesign.dk/system/applications/advance d_search_result.php?keywords=nisse+h%E5ndtag&x =0&y=0værsgo - det er dem jeg har købt
http://www.kjdesign.dk/system/applications/advance d_search_result.php?keywords=nisse+h%E5ndtag&x =0&y=0værsgo - det er dem jeg har købt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarleneOlsen skriver: 1000 tak jeg har ledt og ledt i flere dage hehe ..
1000 tak jeg har ledt og ledt i flere dage hehe ..
bagger26 skriver: Det er bare så hyggeligt med sådan en lille nissedør, det skaber bare så meget juuuuulemystik hehe.. Måtten er delvist købt og hjemmelavet, havde bestilt en dørmåtte, meeen det lignede nærmere et af de mærker der sidder i nakken af tøjet. så måtte pimpe det lidt på så det lignede en dørmåtte
Det er bare så hyggeligt med sådan en lille nissedør, det skaber bare så meget juuuuulemystik hehe.. Måtten er delvist købt og hjemmelavet, havde bestilt en dørmåtte, meeen det lignede nærmere et af de mærker der sidder i nakken af tøjet. så måtte pimpe det lidt på så det lignede en dørmåtte
Malli skriver: Det bliver spændende at se hvem det mon kan være
Det bliver spændende at se hvem det mon kan være
Kæft hvor fedt ! Det da helt vildt
Malli skriver: Jeg havde også lidt svært ved at finde tingene derinde men det lykkedes til sidst, og endte med en hyggelig nissedør
Jeg havde også lidt svært ved at finde tingene derinde men det lykkedes til sidst, og endte med en hyggelig nissedør
Malli skriver: Ej hvor smart jeg må vidst også i gang med at lave en dørmåtte. Han skal rende rundt med beskidte træsko i hele huset jo! hi hiHvad har du lavet din af ?
Ej hvor smart jeg må vidst også i gang med at lave en dørmåtte. Han skal rende rundt med beskidte træsko i hele huset jo! hi hiHvad har du lavet din af ?
Jeg kar købt en dørmåtte i ikea til 4 kr og klippet et lille stykke af, spild af dørmåtte, men det var det bedste jeg lige kunne finde. det der er limet oven på den, var så det som der var bestilt som dørmåtte, men nærmere ligner et tøjmærke.. og nej ingen beskidte træsko indenfor hehe..
Malli skriver: ddussksleEj hvor smart jeg må vidst også i gang med at lave en dørmåtte. Han skal rende rundt med beskidte træsko i hele huset jo! hi hiHvad har du lavet din af ?
ddussksleEj hvor smart jeg må vidst også i gang med at lave en dørmåtte. Han skal rende rundt med beskidte træsko i hele huset jo! hi hiHvad har du lavet din af ?
Valle81 skriver: Har du selv malet træskoene røde
Har du selv malet træskoene røde
bagger26 skriver: Jeg kar købt en dørmåtte i ikea til 4 kr og klippet et lille stykke af, spild af dørmåtte, men det var det bedste jeg lige kunne finde. det der er limet oven på den, var så det som der var bestilt som dørmåtte, men nærmere ligner et tøjmærke.. og nej ingen beskidte træsko indenfor hehe..
Malli skriver: Ja det har jeg alt har jeg malet selv
Ja det har jeg alt har jeg malet selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128