Så flyttet der sørme en ny beboer ind :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Malli skriver:

http://www.kjdesign.dk/system/applications/advance d_search_result.php?keywords=nisse+h%E5ndtag&x =0&y=0

værsgo - det er dem jeg har købt

1000 tak jeg har ledt og ledt i flere dage hehe ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Malli

MarleneOlsen skriver:

1000 tak jeg har ledt og ledt i flere dage hehe ..

Jeg havde også lidt svært ved at finde tingene derinde men det lykkedes til sidst, og endte med en hyggelig nissedør

Anmeld

5. december 2012

Malli

bagger26 skriver:

Det er bare så hyggeligt med sådan en lille nissedør, det skaber bare så meget juuuuulemystik hehe..  Måtten er delvist købt og hjemmelavet, havde bestilt en dørmåtte, meeen det lignede nærmere et af de mærker der sidder i nakken af tøjet. så måtte pimpe det lidt på så det lignede en dørmåtte

Ej hvor smart jeg må vidst også i gang med at lave en dørmåtte. Han skal rende rundt med beskidte træsko i hele huset jo! hi hi
Hvad har du lavet din af ?

Anmeld

5. december 2012

TR

Malli skriver:

Det bliver spændende at se hvem det mon kan være

Kæft hvor fedt ! Det da helt vildt  

Anmeld

5. december 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Malli skriver:

Jeg havde også lidt svært ved at finde tingene derinde men det lykkedes til sidst, og endte med en hyggelig nissedør

Ja det ser ogs rigtig gost ud

Anmeld

5. december 2012

bagger26

Malli skriver:

Ej hvor smart jeg må vidst også i gang med at lave en dørmåtte. Han skal rende rundt med beskidte træsko i hele huset jo! hi hi

Jeg kar købt en dørmåtte i ikea til 4 kr og klippet et lille stykke af, spild af dørmåtte, men det var det bedste jeg lige kunne finde. det der er limet oven på den, var så det som der var bestilt som dørmåtte, men nærmere ligner et tøjmærke..  og nej ingen beskidte træsko indenfor hehe..

Anmeld

5. december 2012

Valle81

Malli skriver:

ddussksle

Har du selv malet træskoene røde

Anmeld

5. december 2012

Malli

Valle81 skriver:

Har du selv malet træskoene røde

Ja det har jeg alt har jeg malet selv

Anmeld

5. december 2012

Malli

bagger26 skriver:

Jeg kar købt en dørmåtte i ikea til 4 kr og klippet et lille stykke af, spild af dørmåtte, men det var det bedste jeg lige kunne finde. det der er limet oven på den, var så det som der var bestilt som dørmåtte, men nærmere ligner et tøjmærke..  og nej ingen beskidte træsko indenfor hehe..

Genialt! IKEA har jo lige det man står og mangler
Måske man kan hugge et stykke af naboens, og sige det må være nisserne? ej jeg må ud og finde en måtte tak for ideen.

Anmeld

5. december 2012

Valle81

Malli skriver:

Ja det har jeg alt har jeg malet selv

Ok så kan jeg bedre forstå det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.