Så flyttet der sørme en ny beboer ind :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Malli

StineW79 skriver:

Ej hvor er det en sjov ide! Vh stine

Det er en rigtig sjov og god ide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Kamulla

Malli skriver:

Den er også virkelig sød, jeg er ret vild med at man selv kan købe delene og lave den helt som man vil.

Der er forskellige døre, trapper, pynt osv. men pas på man bliver fristet, jeg har også købt en lille postkasse som jeg lige skal ha sat op

Du kan købe delene herinde:

kjdesign.dk

tusind tak.. skal købes til til næste år... nåede jeg det ikke til d. 1 i år

Anmeld

5. december 2012

B&J

Malli skriver:

SELVFØLGELIG, vi må da dele hvad vi kan af gode ideer, for at glæde de små børne-jule-hjerter

Jaaaaa for hold da op jeg tror den giver mange børn kæmpe glæde for sådan en lille dør er der jo mange gode historier i

Anmeld

5. december 2012

Muffin_girl

Malli skriver:

Ja den er så, jeg ville helt ønske det var mig der var barn igen.

den er købt her:

kjdesign.dk

Ej sådan en vil jeg også have.. Nu spørger jeg dumt, men skal man bore hul i væggen ? Hvordan skal man få gaverne derind 

Anmeld

5. december 2012

Malli

Kamulla skriver:

tusind tak.. skal købes til til næste år... nåede jeg det ikke til d. 1 i år

Jeg nåede det desværre heller ikke helt til tiden.
Men vi blev enige om at det nok havde været en lang rejse i det snevejr, så derfor var han lidt forsinket. Jeg bestilte det i mandags, og fik det igår, så måske du alligevel kan nå det!

Anmeld

5. december 2012

Malli

B&J skriver:

Jaaaaa for hold da op jeg tror den giver mange børn kæmpe glæde for sådan en lille dør er der jo mange gode historier i

Det er der helt sikkert.
Nu har hun givet ham risengrød i dag, og jeg har lige været nede og tjekke. Kurven er tom, og der er puttet lidt slik i i stedet?? Vi må vidst huske at give ham grødris hver dag, ellers bliver det måske til nissestreger

Anmeld

5. december 2012

B&J

Malli skriver:

Det er der helt sikkert.
Nu har hun givet ham risengrød i dag, og jeg har lige været nede og tjekke. Kurven er tom, og der er puttet lidt slik i i stedet?? Vi må vidst huske at give ham grødris hver dag, ellers bliver det måske til nissestreger

UHHHHH jaaa sådan en skal vi have her hjemme tænk hvis der var hygge slik istedet for risengrøden

den nisse er jo sååå sød og ja sådan nogle skal man passe på ellers bliver det jo til drille nisser

Anmeld

5. december 2012

Malli

Ej sådan en vil jeg også have.. Nu spørger jeg dumt, men skal man bore hul i væggen ? Hvordan skal man få gaverne derind 

Man kan vende døren, enten så den kan åbne, men så er det jo bare ind i væggen, derfor har jeg vendt den, så den ikke kan åbne.

Det er kun nisser der kan åbne denne dør tror jeg?

Gaverne lægger han lidt hist og pist, han har en lille postkasse (se den jeg har vedhæftet) der ligger breve om morgenen, med hvor vi kan finde gaven.

Døren er sat op med elefantsnot, så den kan "forsvinde" når nissen skal rejse igen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2012

Malli

B&J skriver:

UHHHHH jaaa sådan en skal vi have her hjemme tænk hvis der var hygge slik istedet for risengrøden

den nisse er jo sååå sød og ja sådan nogle skal man passe på ellers bliver det jo til drille nisser

Ja, sikke en værre ballade det kan blive til, hvis man snyder en nisse for sin risengrød ÅH ÅH!

Anmeld

5. december 2012

B&J

Malli skriver:

Ja, sikke en værre ballade det kan blive til, hvis man snyder en nisse for sin risengrød ÅH ÅH!

jaaa uh så kan den blive noget drille syg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.