Så flyttet der sørme en ny beboer ind :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Nessie

Hvor er det sødt, skal da vist lige ind og kigge på den side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Kamulla

Malli skriver:

Jeg nåede det desværre heller ikke helt til tiden.
Men vi blev enige om at det nok havde været en lang rejse i det snevejr, så derfor var han lidt forsinket. Jeg bestilte det i mandags, og fik det igår, så måske du alligevel kan nå det!

syntes Noah er for stor til at lave sådan en ændring midt i det hele så venter til næste år med at lave en ny historie.. hvis man kan sige det sådan haha

Anmeld

5. december 2012

Muffin_girl

Malli skriver:

Man kan vende døren, enten så den kan åbne, men så er det jo bare ind i væggen, derfor har jeg vendt den, så den ikke kan åbne.

Det er kun nisser der kan åbne denne dør tror jeg?

Gaverne lægger han lidt hist og pist, han har en lille postkasse (se den jeg har vedhæftet) der ligger breve om morgenen, med hvor vi kan finde gaven.

Døren er sat op med elefantsnot, så den kan "forsvinde" når nissen skal rejse igen!

ja har du nok ret i .. Det er kun nissen der har nøglen ...  

Ej hvor er du en hyggemor.. SIkken hyggeligt

Anmeld

5. december 2012

bagger26

Sådan en lille nisse har vi også boende, og det er det største hit.. Min søn syntes det er det fedeste, at der bor en lille nisse sammen med ham, den driller og giver sjove ting med i madpakken.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2012

Malli

bagger26 skriver:

Sådan en lille nisse har vi også boende, og det er det største hit.. Min søn syntes det er det fedeste, at der bor en lille nisse sammen med ham, den driller og giver sjove ting med i madpakken.

Ej hvor er den også sød, jeg håber nu også vores nisse, får pyntet lidt mere op, nu når han har fået sovet godt efter hans lane rejse hertil. Er vild med måtten

Anmeld

5. december 2012

Malli

AalborgPigen skriver:

ja har du nok ret i .. Det er kun nissen der har nøglen ...  

Ej hvor er du en hyggemor.. SIkken hyggeligt

Jeg er bare så glad for hun endelig har en alder, hvor hun rigtig forstår det hele

Ja, jeg tænker at den dør ville blive åbnet konstant, hvis jeg havde vendt den, den anden vej

Anmeld

5. december 2012

Malli

Kamulla skriver:

syntes Noah er for stor til at lave sådan en ændring midt i det hele så venter til næste år med at lave en ny historie.. hvis man kan sige det sådan haha

Så er der god tid, til at lave en rigtig hyggelig nissedør.

Anmeld

5. december 2012

Malli

Nessie skriver:

Hvor er det sødt, skal da vist lige ind og kigge på den side

Ja det er så. Pas på du ikke bruger for mange penge derinde, det er farligt, fristende.

Anmeld

5. december 2012

Muffin_girl

Malli skriver:

Jeg er bare så glad for hun endelig har en alder, hvor hun rigtig forstår det hele

Ja, jeg tænker at den dør ville blive åbnet konstant, hvis jeg havde vendt den, den anden vej

Det kan jeg godt forstå !  

Ja det tror jeg også.. Men den kan jo hellere ikke åbnes.. Kun af nissen 

Anmeld

5. december 2012

Malli

AalborgPigen skriver:

Det kan jeg godt forstå !  

Ja det tror jeg også.. Men den kan jo hellere ikke åbnes.. Kun af nissen 

Præcis Men hvis du køber sådan en dør, kan den altså godt vendes omvendt, så døren kan åbnes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.