Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malli skriver: Det bliver spændende at se hvem det mon kan være
Det bliver spændende at se hvem det mon kan være
Den er da bare SÅ sød, den skal helt sikkert også flytte ind hos os næste år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Jeg kan ikke helt finde det på siden, det jeg finder skal man selv male?
Jeg kan ikke helt finde det på siden, det jeg finder skal man selv male?
Hvis du kigger lidt længere nede, kan du købe døren for sig - men hvor den er malet
Malli skriver: Ej hvor er den også sød, jeg håber nu også vores nisse, får pyntet lidt mere op, nu når han har fået sovet godt efter hans lane rejse hertil. Er vild med måtten
Ej hvor er den også sød, jeg håber nu også vores nisse, får pyntet lidt mere op, nu når han har fået sovet godt efter hans lane rejse hertil. Er vild med måtten
Det er bare så hyggeligt med sådan en lille nissedør, det skaber bare så meget juuuuulemystik hehe.. Måtten er delvist købt og hjemmelavet, havde bestilt en dørmåtte, meeen det lignede nærmere et af de mærker der sidder i nakken af tøjet. så måtte pimpe det lidt på så det lignede en dørmåtte
K&S skriver: Den er da bare SÅ sød, den skal helt sikkert også flytte ind hos os næste år
MarleneOlsen skriver: Det er så fedt har ogs haft kigget på sen side længe jeg kan bare ikk finde dørhåndtaget så har ikk bestilt noget Ved du hvor man kan finde håndtag
Det er så fedt har ogs haft kigget på sen side længe jeg kan bare ikk finde dørhåndtaget så har ikk bestilt noget Ved du hvor man kan finde håndtag
Der er et dørhåndtag der hedder til nissedør, prøv at søge i feltet nederst til venstre...
roenlund skriver: Der er et dørhåndtag der hedder til nissedør, prøv at søge i feltet nederst til venstre...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128