start på skemaden resultere i hårdmave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
51 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Mor1012

vi startede på skemad i søndags. og hvis jeg ikke stoppede hende efter 6-7 skefulde så ku hun sagtens spise mere

men nu presser hun i vildens sky og aff er mørkgrøn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Tulle28

Hvor gammel er hun og hvad giver du hende?

Anmeld

4. december 2012

Mor1012

Tulle28 skriver:

Hvor gammel er hun og hvad giver du hende?

4 mdr, hun har kun fået risgrød og svedskemos

Anmeld

4. december 2012

JustMe

Risgrød og majsgrød kan være stærkt stoppende. Jeg ville skifte over til hirsegrød eller boghvede og så fortsætte med svesken. Derudover ville jeg skære ned til 1-2 skefulde pr. måltid og kun 1 måltid i starten og så trappe meget langsomt op.

Anmeld

4. december 2012

Mor1012

JustMe skriver:

Risgrød og majsgrød kan være stærkt stoppende. Jeg ville skifte over til hirsegrød eller boghvede og så fortsætte med svesken. Derudover ville jeg skære ned til 1-2 skefulde pr. måltid og kun 1 måltid i starten og så trappe meget langsomt op.

har nu købt hirsegrød som hun får imorgen og svedskegrød

Anmeld

4. december 2012

L&V

Jeg ville gi grønsagsmos af grønsager uden stivelse det er super for maven og kan laves i mange varianter

Anmeld

4. december 2012

Mor1012

Månsson skriver:

Jeg ville gi grønsagsmos af grønsager uden stivelse det er super for maven og kan laves i mange varianter

det os en god ide !!! men det vel ikke sådan den rigtige næring KUN at få det , men selvfølgelig så får hun altid flaske lige bagefter, så der får hun nok det nødvendige

Anmeld

4. december 2012

L&V

Prinsessen<3 skriver:

fin

det os en god ide !!! men det vel ikke sådan den rigtige næring KUN at få det , men selvfølgelig så får hun altid flaske lige bagefter, så der får hun nok det nødvendige

Jo det er lige så godt. Du putter jo stadig fedt og mme i også er der jp flere vitaminer og mineraler i grønsagerne

Anmeld

4. december 2012

modesty

vi startede på skemad i søndags. og hvis jeg ikke stoppede hende efter 6-7 skefulde så ku hun sagtens spise mere

men nu presser hun i vildens sky og aff er mørkgrøn ?

Stop med stivelse. Grønsagsmos uden kartofler.

Men hvorfor venter I ikke til hun er lidt ældre? I risikerer at hun udvikler allergier når I starter så tidligt.

M.h.t. næring, er der meget mere næring i grønsager end i grød.

Anmeld

4. december 2012

Mor1012

modesty skriver:

Stop med stivelse. Grønsagsmos uden kartofler.

Men hvorfor venter I ikke til hun er lidt ældre? I risikerer at hun udvikler allergier når I starter så tidligt.

M.h.t. næring, er der meget mere næring i grønsager end i grød.

vi har en på 2 også og der er gået fint med hendes grød dengang og til nu desuden er matilde klar til mere mad end mælk. da hun spiser ca hver 2 time flaske.

okay må lige huske at lave grønsagsmos

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.