Enlig og bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Hejsa

Jeg er enlig, og med et barn og har bil. -Chevrolet Aveo

Når alt er betalt hver mdr har Vi 2580,- til os selv, altså mad, bleer osv.
Jeg betaler 2000,- /mdr til banken for bilen (da det er bil lån, købte sprit ny bil inden jeg fandt ud a at jeg var gravid)
Og bruger 2500,-/ mdr på benzin. (Har dog været oppe på 46**,- men det væltede også det hele... )

2580 r ikk meget om måneden til alt andet
Bil r bare dejligt at ha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Man kan købe en chevrolet spark til 990kr i afbetaling om måneden og den er med en 3 års forsikring på 5665kr om året(man skal dog være fyldt 21) og finanserer man igennem Chevrolet Finans får man det første års forsikring gratis..

Det er en bil jeg går og overvejer..

Hmm skal man ikk ha en udbetaling for at få den

Anmeld

4. december 2012

Snartmortil3

Anonym skriver:

jeg er jo under 25 og har ikke haft egen bil før, så det er jo nok noget dyrt for mig

Jeg er også under 25 har haft bil i to år. har min forsikring hos gjensidige. de har ikke så høje priser synes jeg. den falder hurtigt.

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

110811 skriver:

Jeg er også under 25 har haft bil i to år. har min forsikring hos gjensidige. de har ikke så høje priser synes jeg. den falder hurtigt.

Oki hvad gir du så

Anmeld

4. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hmm skal man ikk ha en udbetaling for at få den

Det er det bestemt ikk.. Mener bank manden heller ikk, men det er trods alt ca 2000 mere end da jeg tog min hjælper udd. så nu kan vi sagtens leve hjemme...
Noget skjult er dog, at jeg hver mdr sætte 500 ind på en opsparing, fx til uventet regninger og sådan..

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Det er det bestemt ikk.. Mener bank manden heller ikk, men det er trods alt ca 2000 mere end da jeg tog min hjælper udd. så nu kan vi sagtens leve hjemme...
Noget skjult er dog, at jeg hver mdr sætte 500 ind på en opsparing, fx til uventet regninger og sådan..

Det os en go ting !
Bare i mit tilfælde hvor kæresten r skreden og jeg intet ejer til en lejlighed så ska jeg ud og købe nyt af alt ..

Så r taknemlig for jeg lavet en opsparing
Vil bare SÅ gerne have en bil ind os

Anmeld

5. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Det os en go ting !
Bare i mit tilfælde hvor kæresten r skreden og jeg intet ejer til en lejlighed så ska jeg ud og købe nyt af alt ..

Du kan være heldig at nogle står og ska a med nogle a de ting du står og mangler
Sådan har jeg fået det jeg ejer i dag

Anmeld

5. december 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det os en go ting !

Jeg kender en som sælger sofa, spisebord, stole, sofabord og alle sådna nogle ting hvis du er interesseret??

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg kender en som sælger sofa, spisebord, stole, sofabord og alle sådna nogle ting hvis du er interesseret??

hvor hun fra ?

Anmeld

5. december 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

hvor hun fra ?

Kan ikk huske om hun skal flytte til kolding eller om hun skal flytte til odense... Hvor er du fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.