Enlig og bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Frejsmor

Man kan købe en chevrolet spark til 990kr i afbetaling om måneden og den er med en 3 års forsikring på 5665kr om året(man skal dog være fyldt 21) og finanserer man igennem Chevrolet Finans får man det første års forsikring gratis..

Det er en bil jeg går og overvejer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

jeg får udbetalt 4900+det fulde su-lån på ca 28xx

Jeg tog respekt for fart ved alka inden jeg blev 24 og det bevirkede jeg gik fra 9.xxx kr om året til 5.xxx om året og nu er den faldet yderligere pga jeg er  blevet 25  

Jeg bor i vollsmose og alka er ligeglade. Vi går ikke ud fra statistikker fik jeg at vide heh..

Det er jo en stor bil jeg har både motormæssig og det.. så derfor den er lidt smådyr, men det er en lækker familieøse

Skal siges jeg er enlig far og ikke har bopæl.. Den har moren, så det derfor jeg har su-lånet..

det lader da til at man skal høre alka
har ikke en skid forstnd på det med biler, kun at man kan køre i den

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Man kan købe en chevrolet spark til 990kr i afbetaling om måneden og den er med en 3 års forsikring på 5665kr om året(man skal dog være fyldt 21) og finanserer man igennem Chevrolet Finans får man det første års forsikring gratis..

Det er en bil jeg går og overvejer..

har slet ikk forstand på om det er en go invisterning ..

Anmeld

4. december 2012

Frejsmor

Anonym skriver:

har slet ikk forstand på om det er en go invisterning ..

Jeg har heller ikke den vilde forstand på det, men min kæreste mener det er en ok lille konebil som han kalder det..

Og hvis du som jeg er 22-23år så kan det jo betale sig fordi du får billig forsikring på den, 1år gratis og 2år til 5665, hvilket er betydeligt billigere end andre forsikringer når man er under 25..

Når du så har "brugt" dine 3 år, er du fyldt 25 og så falder prisen på de alm. forsikringer jo..

Og lige denne her skulle være rimelig benzin økonomisk også..

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg har heller ikke den vilde forstand på det, men min kæreste mener det er en ok lille konebil som han kalder det..

Og hvis du som jeg er 22-23år så kan det jo betale sig fordi du får billig forsikring på den, 1år gratis og 2år til 5665, hvilket er betydeligt billigere end andre forsikringer når man er under 25..

Når du så har "brugt" dine 3 år, er du fyldt 25 og så falder prisen på de alm. forsikringer jo..

Og lige denne her skulle være rimelig benzin økonomisk også..

ja det lyder da til at være en go ide - hvad skal man så gi om månenden for at ha dn bil? med det hele ..

(hvis du forstår)

Jeg bliver 25 til næste år.. er der en side hvor man kan se den og læse det?

Anmeld

4. december 2012

kesuh

det lader da til at man skal høre alka
har ikke en skid forstnd på det med biler, kun at man kan køre i den

Men husk at tænke på hvilket brug du skal bruge den til og købe bil ud fra det.

Vi skulle have en stor bil fordi jeg havde kæreste, barn og stor hund og plads til en klapvogn/barnevogn i bagagerummet.

Nu står jeg tilbage med en stor bil og et barn hver anden uge og ingen hund da jeg ikke har plads til den i den nye lejlighed. Til tider så ønsker jeg mig en mere økonomisk bil der kan køre længere på literen.. og ældre biler er ikke til at komme af med selv om de er vedligeholdt med service og det hele..

Så sørg for at vælge en bil der dækker dit behov og økonomi.

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Men husk at tænke på hvilket brug du skal bruge den til og købe bil ud fra det.

Vi skulle have en stor bil fordi jeg havde kæreste, barn og stor hund og plads til en klapvogn/barnevogn i bagagerummet.

Nu står jeg tilbage med en stor bil og et barn hver anden uge og ingen hund da jeg ikke har plads til den i den nye lejlighed. Til tider så ønsker jeg mig en mere økonomisk bil der kan køre længere på literen.. og ældre biler er ikke til at komme af med selv om de er vedligeholdt med service og det hele..

Så sørg for at vælge en bil der dækker dit behov og økonomi.

tak for rådene ..

vil bare have en lille økonomisk bil så jeg har mulighed for at køre ud og besøge min familie - for at køre ud og lave noget sammen med min søn - besøge venner og veninder ..

så man ikke føler sig låst i sin by ..

Anmeld

4. december 2012

LilleChelle

Hvis du tænker realistisk over hvad du har udbetalt på din elevløn (5500 kr) så vil du ikke kunne få penge til en bil, medmindre du bor sammen med en der betaler din husleje - hvilket jeg formoder du ikke gør, når du er enlig. 

En bil koster nemt over 2000 kr. om måneden at have. 

Vi har en stationcar fra 06/2010, diesel som kører 22 km/l. Den koster os 2600 kr. om måneden + diesel, som ligger på omkring 700 kr. om måneden. 

Der er ikke rigtig noget at spare ved at købe en gammel brugt bil, idet der kommer flere reperationer jo ældre den bliver, højere vægtafgift pga. lavere km/l. 

Anmeld

4. december 2012

Frejsmor

Anonym skriver:

ja det lyder da til at være en go ide - hvad skal man så gi om månenden for at ha dn bil? med det hele ..

(hvis du forstår)

Jeg bliver 25 til næste år.. er der en side hvor man kan se den og læse det?

Ååh det ved jeg ikke, jeg har jo ikke købt bilen, bare selv kigget lidt på den, men det kommer jo meget an på hvor meget du skal bruge den og dermed hvor meget du skal bruge på benzin..

Meen du kan læse om den på chevrolets hjemmeside, eller bare søge på chevrolet spark på google, så kommer der et link til dig..

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Ååh det ved jeg ikke, jeg har jo ikke købt bilen, bare selv kigget lidt på den, men det kommer jo meget an på hvor meget du skal bruge den og dermed hvor meget du skal bruge på benzin..

Meen du kan læse om den på chevrolets hjemmeside, eller bare søge på chevrolet spark på google, så kommer der et link til dig..

vil bare have en lille økonomisk bil så jeg har mulighed for at køre ud og besøge min familie - for at køre ud og lave noget sammen med min søn - besøge venner og veninder ..

så man ikke føler sig låst i sin by ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.