Enlig og bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Snartmortil3

jeg er ikke enlig mere, men var for et par måneder siden. Der havde jeg cirka 5000 kr til mad og mig selv, når alt andet var betalt, også tøj til min søn osv. Jeg har også bil. Det koster mig 5500 om året i forsikring og vægtafgift også brugte jeg vel 1500 på benzin om måneden.

Jeg er på SU og har ejerlejlighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Misscbn

Anonym skriver:

det mere med det jeg ska gi om måneden få at han den ..
vil købe en brugt ..

det bliver nok ret stramt med hensyn til afgifter, forsikring og benzin gamle biler kører ik så langt på literen nemlig og ofte er der pludseligt rep og syn osv skal man osse tage højde for

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

det bliver nok ret stramt med hensyn til afgifter, forsikring og benzin gamle biler kører ik så langt på literen nemlig og ofte er der pludseligt rep og syn osv skal man osse tage højde for

øv øv øv

føler mig låst uden bil ..

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

110811 skriver:

jeg er ikke enlig mere, men var for et par måneder siden. Der havde jeg cirka 5000 kr til mad og mig selv, når alt andet var betalt, også tøj til min søn osv. Jeg har også bil. Det koster mig 5500 om året i forsikring og vægtafgift også brugte jeg vel 1500 på benzin om måneden.

Jeg er på SU og har ejerlejlighed.

jeg er jo under 25 og har ikke haft egen bil før, så det er jo nok noget dyrt for mig

Anmeld

4. december 2012

Misscbn

Anonym skriver:

øv øv øv

føler mig låst uden bil ..

Ja det gjorde jeg også før jeg fik bil, men det osse dumt at skulle leve stramt pga bil

jeg var nød til at få bil, da jeg ellers ik kunne nå at aflevere bassen og så nå på job

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

Ja det gjorde jeg også før jeg fik bil, men det osse dumt at skulle leve stramt pga bil

jeg var nød til at få bil, da jeg ellers ik kunne nå at aflevere bassen og så nå på job

ja det er rigtig ..

suk hvorfor hænger pengene ikk på trænerne..

Anmeld

4. december 2012

Misscbn

Anonym skriver:

ja det er rigtig ..

suk hvorfor hænger pengene ikk på trænerne..

Ja det kunne være rart ind i mellem, man må bare undvære andre ting i mit tilfælde

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

Ja det kunne være rart ind i mellem, man må bare undvære andre ting i mit tilfælde

R der et sted man kan kigge hvad bilen vil koste med forsikringer og det

Anmeld

4. december 2012

kesuh

jeg er under 25 - så det bliver nok nået dyre ..

hvad har du om månden af penge da

jeg får udbetalt 4900+det fulde su-lån på ca 28xx

Jeg tog respekt for fart ved alka inden jeg blev 24 og det bevirkede jeg gik fra 9.xxx kr om året til 5.xxx om året og nu er den faldet yderligere pga jeg er  blevet 25  

Jeg bor i vollsmose og alka er ligeglade. Vi går ikke ud fra statistikker fik jeg at vide heh..

Det er jo en stor bil jeg har både motormæssig og det.. så derfor den er lidt smådyr, men det er en lækker familieøse

Skal siges jeg er enlig far og ikke har bopæl.. Den har moren, så det derfor jeg har su-lånet..

Anmeld

4. december 2012

Misscbn

Anonym skriver:

R der et sted man kan kigge hvad bilen vil koste med forsikringer og det

årh det er er jo ik kun bil og forsikring gamle biler har tit en høj vægt afgift på 2000+ 

min er jo helt ny så den er billigere i mange omkostninger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.