Hvor ofte spiser jeres 3 måneder FLASKE baby.? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Team Putte

Malli skriver:

Som overskriften siger, hvor ofte spiser jeres baby på ca 3 måneder, og som er fuldt ud flaskebarn?

Min datter på snart 3 1/2 måned, spiser i fra om morgenen og i løbet af dagen med 3-4 timers interval. Men når hun får sin flaske mellem kn 15-16 så spiser hun derefter med 2 timers mellemrum. Altså får hun måske en flaske kl 15 og så sover hun sin sidste lille lur på ALTID kun en 1/2 time mellem 16 og 17.30 alt efter hvornår hun sidst vågnede! Når hun så vågner, er der gået ca 2 timer fra sidste flaske, og så vil hun ha en mere! Når den så er færdig er hun vågen ca 2 timer førend hun er træt og skal puttes for natten. Så er jeg jo nødt til at tilbyde hende, hendes godnat flaske, ellers så sover hun ikk!
Men igen er der jo kun gået 2 timer. Er der for kort mellem de sidste måltider, for alle steder jeg læser synes jeg at jeg læser at der skal være 3-4 timer imellem?

Ida spiste oz helt vildt meget mere om aftenen.. SP siger det er normalt De øver i at bygge lager for natten så de kan sove længere uden mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Blirnokaldrigfru

Malli skriver:

Det går bedre og bedre med str 3. Undtagen når far skal give så lyder det således " hun kan da slet ikke finde ud af str 3, tror hun er for lille endnu" ha ha... Så han får str 2, og jeg tager 3'erne indtil hun er helt dygtig til dem
Men det går fremad, men de går godt nok hurtigt

Spiser hun så ikke også større portioner? min pige var bare så sej til den fra start af hun blev da våd, men spiste også pludselig næsten det dobbelte af før

Anmeld

5. december 2012

Mor1012

Malli skriver:

Hvor lang tid går der så imellem om natten? og hvor mange ml får dit barn ca i løbet af en dag?

hun sover fra ca 18 til 01 og så spiser hun 120 ml og sover igen til ca 05-06

hun spiser vel hmm.. ja det jo ik altid hun spiser op. men hvis vi siger 120 hver 2 time og trækker 40-50 ml fra nogle af måltiderne... ja så får vi det til : ?

Anmeld

5. december 2012

Malli

Team Putte skriver:

Ida spiste oz helt vildt meget mere om aftenen.. SP siger det er normalt De øver i at bygge lager for natten så de kan sove længere uden mad

DEt var jo et klogt svar, Så lad jeg hende da med glæde spise, hvis det kan give en god nattesøvn til alle Tak for info...

Anmeld

5. december 2012

Malli

Frk P. skriver:

Spiser hun så ikke også større portioner? min pige var bare så sej til den fra start af hun blev da våd, men spiste også pludselig næsten det dobbelte af før

Jeg har ikke prøvet at lave mere en de 200 ml, men dem har hun tømt et par gange. nu kører vi videre imorgen med projekt sut 3, hun blev vaccineret igår, og var lidt pjevs igår aftes og i dag

Anmeld

5. december 2012

Malli

Prinsessen<3 skriver:

hun sover fra ca 18 til 01 og så spiser hun 120 ml og sover igen til ca 05-06

hun spiser vel hmm.. ja det jo ik altid hun spiser op. men hvis vi siger 120 hver 2 time og trækker 40-50 ml fra nogle af måltiderne... ja så får vi det til : ?

Anmeld

7. december 2012

Team Putte

Malli skriver:

DEt var jo et klogt svar, Så lad jeg hende da med glæde spise, hvis det kan give en god nattesøvn til alle Tak for info...

Jah ik Jeg begyndte at lave Ida's aftenflasker større end dem om dagen.. Hun kunne spise 300 ml indenfor 2-2½ time og så sove natten igennem

Anmeld

7. december 2012

Malli

Team Putte skriver:

Jah ik Jeg begyndte at lave Ida's aftenflasker større end dem om dagen.. Hun kunne spise 300 ml indenfor 2-2½ time og så sove natten igennem

Altså de 300nl var det så fordelt over 2 flasker i defor 2 2 1/2 Time

Anmeld

7. december 2012

Team Putte

Malli skriver:

Altså de 300nl var det så fordelt over 2 flasker i defor 2 2 1/2 Time

Jo da

Hvis du bare lader hende spise så bare hold øje med hun ik får ondt i maven.. Det var det eneste min sp sagde til mig Det er det der med at du kan mistolke mavekneb for sult og så er det jo ligesom at smide brænde på bålet..

Anmeld

7. december 2012

Malli

Team Putte skriver:

Jo da

Hvis du bare lader hende spise så bare hold øje med hun ik får ondt i maven.. Det var det eneste min sp sagde til mig Det er det der med at du kan mistolke mavekneb for sult og så er det jo ligesom at smide brænde på bålet..

Ja ikke mere brænde på bålet herhjemme
Hun virker bestemt ikke til at ha ondt i mavsen. Hun skriger efter mad, og hun slupre de første 90 ml i sig, når hun så skal op og bøvse bliver hun skrup tosset. Men når bøvsen så er kommet, så gider hun ikke spise mere. Hun er totalt på tværs disse dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.