Frk P. skriver:
Vi skiftede til sut str 3 for 2 måneder siden! Sundhedsplejersken var også lidt i chok over det, men man kan tydeligt se en kæmpe vægtstigning i barnets bog efter hun har skiftet sut 
Hvordan gik det med jeres str 3? 
Tror det er en god ide at lave større portioner der hvor hun plejer at tømme, måske kan hun spise 20 ml mere og det betyder sikkert meget for sådan en lille en 
Vi har lidt problemer med aftenputning :/
Vores pige står op kl 7.30, sover en halv time ved ti tiden, sover fra 13-16.30 og fra 18-18.30 ca.. Vi prøver at aftenputte ved 7-8 tiden men det lykkes aldrig rigtig, hun sover først helt ved 9-10 tiden :/
Hvordan gør i? Her får hun sidste flaske ved 7-8 tiden, men er hun meget vågen når vi selv vil sove, får hun en der også - og vågner så ved 12 tiden ... Glæder mig til grød hvis det kan fylde maven bedre 
Hvor er det skønt at man kan dele erfaringer og give tips og tricks til hinanden

Jeg gav hende flaske med sut str 3 her til aften, men det fik slet ikke. Hun var alt for sulten, så det der med at det løb stærkere, det blev hun bare EDDIKE sur over

så jeg måtte skifte tilbage til str 2. Og så prøver jeg igen imorgen, når hun ikke er træt og over sulten

hihi
D
Vores dag ser sådan her ud for tiden:
Hun vågner mellem 7-8 og så går hun en flaske når hun cs har været vågen en halv times tid. Når hun så har været vågen max 2 timer så sover hun en lur på alt mellem 1 time til 2 1/2. Så får hun flaske igen, her der gået mellem 3-4 timer. Så er hun igen vågen et par timer max, og så sover hun igen oftest 1 1/2 - 2 1/2 timer. Så får hun flaske når hun vågner, og så sover hun igen mellem 16.30-17.30 alt efter hvornår hun er vågnet sidst. Der tager hun ALTID og NØJAGTIGT en halv time, og det er på minuttet. Ret sjovt faktisk, så er det hun er sulten selvom det kun er gået 2 timer fra sidste måltid, men der tømmer hun så oftest flasken.

så er hun vågen 2 - 2 1/2 time hvor vi gør meget ud af at ha fokuset på hende, med at lege lidt, synge og snakke. Så får hun sin godnat flaske mellem 19.30 og 20.00 og så sover hun derefter til mellem 3 - 4 får en flaske og sover til om morgnen!
Anmeld