Hvor ofte spiser jeres 3 måneder FLASKE baby.? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Blirnokaldrigfru

laubali skriver:

Det har ikke noget at gøre med vænne dem til noget, måske er det fordi barnet har behov for at spise flere måltider og det finder man ud af kun ved at prøve. Det ingen must at de skal spise 3-4 timer, eller antal ml, eller antal fl pr.døgn det hele er bare en tommel fingerregel og behøver ikke betyde man skal gå efter det. Nogen børn spiser mere andre børn meger mindre, de tager hvad de har behov for derfor skal man også tilbyde dem og ikke sulte dem (hvis det er det der handler om her) for ts barn spiser fint med sutten om dagen men om aftenen melder hun sig oftere som kan tyde på hun skal indhente nogen måltider hun ikke fik om dagen dels fordi moren venter 3-4 timer. 

Men det helt op til trådstarter om hun vælger at tage det til sig jeg kommer bare med min egen mening eftersom hun spørger 

Ts skriver desuden også at den sidste af de 3 flasker med 2 timers mellemrum er en natflaske hun TILbYDER og hun siger intet om hvor meget hun drikker der? Så hvis hun fra kl 15 og til sengetid måske drikker 2*170 ml og så måske 50 ml i natflaske, så det vidt ikke galt og heller ikke fordi barnet skal indhente noget ... 400 ml ud af 1100 er vel fint nok mellem 15-20...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

laubali

Jeg forstår ikke hvorfor du tager det så tungt det jeg skriver? Kommer jo med forslag hvad hun kan gøre og det er noget trådstarter bestemmer om hun vil tage til sig eller ej. Mit svar er derfor ikke til dig og er ikke ment at jeg vil diskutere det med dig?!! 

Det ikke dig der skal vurdere om 400ml er rigeligt ud af 1100ml til ts barn, det skal moren vurdere det!!! Du trækker det godt nok ud, skriver intet om TS sulter sit barn. 

Trådstarter spørger om rådgivning selvom man ikke behøver at være enige, hvad andre gør derhjemme med deres børn, børn har forskellige behov og jeg deler blot min erfaring. Synes du skal lære at respektere andres meninger.

Anmeld

2. december 2012

Blirnokaldrigfru

laubali skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor du tager det så tungt det jeg skriver? Kommer jo med forslag hvad hun kan gøre og det er noget trådstarter bestemmer om hun vil tage til sig eller ej. Mit svar er derfor ikke til dig og er ikke ment at jeg vil diskutere det med dig?!! 

Det ikke dig der skal vurdere om 400ml er rigeligt ud af 1100ml til ts barn, det skal moren vurdere det!!! Du trækker det godt nok ud, skriver intet om TS sulter sit barn. 

Trådstarter spørger om rådgivning selvom man ikke behøver at være enige, hvad andre gør derhjemme med deres børn, børn har forskellige behov og jeg deler blot min erfaring. Synes du skal lære at respektere andres meninger.

Jeg respekterer skam også din mening, jeg er bare ikke enig og det er vel også okay at jeg ikke er enig, når det er okay du mener sådan som du gør vi debaterer vel bare???

Anmeld

2. december 2012

Malli

laubali skriver:

Sødt af jer begge at komme med forslag, gode ideer og tips og tricks
!

Laubali:
Altså jeg tror nu egentlig hun får dækket de ml hun bør få. Og jeg tror ikke der vil være nogen ide, i at tilbyde hende mad oftere i morgentimerne og i løbet sf formiddagen, for hun tømmer alligevel ikke sine flasker helt, når der går de der 3-4 timer imellem

De flasker sidst på eftermiddagen/aftenen dem tømmer hun, og der går går også kun 2 - 2 1/2 Time mellem de måltider da hun tydeligvis er sulten efter de timer! Der plejer vi så også at sætte flaskerne op til 200 ml, og dem tømmer hun så som oftest!

Så hun når sine anbefalede ml, selvom det ikke er det jeg hænger mig i. Hun får nu mad når hun ber om det. Jeg var blot i tvivl om 2 timer imellem flaskerne var for kort tid, men jeg kan jo så forstå at det er helt ok

Tak for dine tanker og forslag

Frk p -
Vi fik ikke prøvet str 3 i dag, da vi har været ude til fødselsdg hele dagen imorgen er der ro på igen, og så får det et skud igen

Vores dage ligner faktisk ret godt hinanden. Men i dag er de så gået lidt i ged, da vi har været ude og hun har sovet lidt skørt og også på vej hjem i bilen så hun sov sine sene lur der plejer at vare præcis en halv time. Men hun tog en time i stedet, så da hun vågnede ville hun ha mad (netop nu) og er nu frisk, så er spændt på om er til at putte om lidt, eller om hun holder fest

Anmeld

4. december 2012

Mor1012

min er 4 mdr og spiser 120 ml hver 2-3 time :=)

Anmeld

5. december 2012

Malli

Prinsessen<3 skriver:

min er 4 mdr og spiser 120 ml hver 2-3 time :=)

Er det også om natten

Anmeld

5. december 2012

Mor1012

Malli skriver:

Er det også om natten

hehe gudskelov ikke <3

Anmeld

5. december 2012

Blirnokaldrigfru

Malli skriver:

Sødt af jer begge at komme med forslag, gode ideer og tips og tricks
!

Laubali:
Altså jeg tror nu egentlig hun får dækket de ml hun bør få. Og jeg tror ikke der vil være nogen ide, i at tilbyde hende mad oftere i morgentimerne og i løbet sf formiddagen, for hun tømmer alligevel ikke sine flasker helt, når der går de der 3-4 timer imellem

De flasker sidst på eftermiddagen/aftenen dem tømmer hun, og der går går også kun 2 - 2 1/2 Time mellem de måltider da hun tydeligvis er sulten efter de timer! Der plejer vi så også at sætte flaskerne op til 200 ml, og dem tømmer hun så som oftest!

Så hun når sine anbefalede ml, selvom det ikke er det jeg hænger mig i. Hun får nu mad når hun ber om det. Jeg var blot i tvivl om 2 timer imellem flaskerne var for kort tid, men jeg kan jo så forstå at det er helt ok

Tak for dine tanker og forslag

Frk p -
Vi fik ikke prøvet str 3 i dag, da vi har været ude til fødselsdg hele dagen imorgen er der ro på igen, og så får det et skud igen

Vores dage ligner faktisk ret godt hinanden. Men i dag er de så gået lidt i ged, da vi har været ude og hun har sovet lidt skørt og også på vej hjem i bilen så hun sov sine sene lur der plejer at vare præcis en halv time. Men hun tog en time i stedet, så da hun vågnede ville hun ha mad (netop nu) og er nu frisk, så er spændt på om er til at putte om lidt, eller om hun holder fest

Kender godt det det med nogle dage går i kage håber i har fået ro på igen fik i prøvet str 3?

Anmeld

5. december 2012

Malli

Prinsessen<3 skriver:

hehe gudskelov ikke <3

Hvor lang tid går der så imellem om natten? og hvor mange ml får dit barn ca i løbet af en dag?

Anmeld

5. december 2012

Malli

Frk P. skriver:

Kender godt det det med nogle dage går i kage håber i har fået ro på igen fik i prøvet str 3?

Det går bedre og bedre med str 3. Undtagen når far skal give så lyder det således " hun kan da slet ikke finde ud af str 3, tror hun er for lille endnu" ha ha... Så han får str 2, og jeg tager 3'erne indtil hun er helt dygtig til dem
Men det går fremad, men de går godt nok hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.