Hvem? skriver:
Fik tid til at sidde og se Danmark ifølge Bubber der i aften handlede om åbne forhold, og det kunne jeg godt nok ikke - tænk sig at komme hjem og manden li havde knaldet den dame du mødte på trappen i jeres seng......
Tænker det er fedt, at folk gør det - ligesom andre der tænder på andre ting, fred med det - men jeg kunne ikke
Hmm, hva siger i?
Jeg har stemt andet, men hælder nok i virkeligheden mest til nej. Der hvor den bliver svær for mig, er netop der hvor mand og kone har vidt forskellige seksuelle behov. Her skal det ikke forstås som at den ene vil have sex én gang om ugen og den anden tre gange om ugen, for det er noget man kan arbejde med, men hvis min mand fx tændte på sexgynger, lak, læder og pisk, så blev det i hvert fald ikke med mig!
Jeg tænker at jeg hellere ville acceptere at min mand fil sine lyster stillet et andet sted end at jeg mistede ham fordi han gik på kompromis med noget så vigtigt for ham!
Når det så er sagt, håber jeg aldrig at det ville blive aktuelt. Elsker min mand og vi har et fint sexliv, som jeg håber og tror vi begge er godt tilfredse med. Samtidig er vi heller ikke rigtig de seksuelle typer, men mere romantikere
Anmeld