Konfekt - har du nogle gode ideer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.273 visninger
76 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2012

Muffin_girl

Jeg mangler opskrifter på konfekt !  

Hvad er din ynglings ? Eller noget du altid laver ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jeg mangler opskrifter på konfekt !  

Hvad er din ynglings ? Eller noget du altid laver ?  

Åh min yndlings er altså en ganske alm 3 lags trekant... et lag marcipan, et lag nougat og et lag marcipan.. og lige en chokodut på! Uhm!

Anmeld

29. november 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Åh min yndlings er altså en ganske alm 3 lags trekant... et lag marcipan, et lag nougat og et lag marcipan.. og lige en chokodut på! Uhm!

Ligesom de snitter man kan købe? Hvordan dælan laver man sådan noget ?

Anmeld

29. november 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Ligesom de snitter man kan købe? Hvordan dælan laver man sådan noget ?

Min mor plejer at lave dem..

Man ruller bare marcipanen ud.. så skære du nougaten med en ostehøvl eller julienneskærer .. så ligger man det sammen LAv dem evt fine med en klejnespore

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Åhh jeg er bedst til konfekt med sprut

Bailyes er så lækkert!

Ellers plejer jeg at lave sådan nogle corn flakes med chokolade, det smager bare så godt.

Og i den lidt sundere ende dadel konfekt

Anmeld

29. november 2012

L&V

Cornflakes med smeltet nougat og chokolade er en klar vinder her hjemme. Og ellers laver vi os snitter med og uden nougat/med og uden chokolade. Så laver vi med nødder, pistace, sprut,dadler og noget forskelligt chokolade også bager jeg marcipan konfekt

Anmeld

29. november 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Min mor plejer at lave dem..

Man ruller bare marcipanen ud.. så skære du nougaten med en ostehøvl eller julienneskærer .. så ligger man det sammen LAv dem evt fine med en klejnespore

Uhmm det lyder ellers godt !

Anmeld

29. november 2012

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Åhh jeg er bedst til konfekt med sprut

Bailyes er så lækkert!

Ellers plejer jeg at lave sådan nogle corn flakes med chokolade, det smager bare så godt.

Og i den lidt sundere ende dadel konfekt

Hvad for noget kan man lave med bailey ? Jeg elsker bailey

Anmeld

29. november 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Cornflakes med smeltet nougat og chokolade er en klar vinder her hjemme. Og ellers laver vi os snitter med og uden nougat/med og uden chokolade. Så laver vi med nødder, pistace, sprut,dadler og noget forskelligt chokolade også bager jeg marcipan konfekt

Uh cornflakes er ikke lige mig.. 

Hvad for noget forskelligt chokolade laver i? Og hvad for noget forskelligt med nødder ?

Hvad for noget bager du ?

Anmeld

29. november 2012

grinny

I år skal vi prøve at lave de der juletræer med marcipan og nougat, en reklame der er i fjernsynet lige i øjeblikket fra odense marcipan (mener jeg) Det er dejligt nemt 

Ellers plejer vi at købe mandler, hasselnødder, flæsk (mener jeg det hedder) nougat, marcipan, chokoladeknapper med krymmel, smelte chokolade og så går vi bare i gang  Kun fantasien sættet grænser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.