mor:) skriver:
Det var mine eksempler som fx rytmik, babysvømning, tumlastik etc. Derhjemme ville jeg ligge hende forholdsvis ofte på maven i stedet for at sætte hende.
Jeg ved godt du ikke spurgte om tv - men nu lød det som om hun så meget tv. Kan være jeg læser forkert. Men så kunne det jo også være en løsning på at få hende til at møve sig frem.
ja jeg må prøve at være lidt mere insisterende med det maveliggeri 
hun elskede at ligge på maven lige indtil hun ku sidde selv, det er som om hun tror hun er evolutioneret færdig 
hun ser måske mere fjernsyn end så mange andre, men det er også bare hendes afkobling og det er som sagt kun hvis der er noget på HUN synes er interessant at hun kigger (fx vejret og reklamerne) - jeg ved dog at jeg var nøjagtig ligesådan og jeg kan da både danse, løbe, svømme, gå på Universitetet og flytte rundt med nok så mange brikker mellem ørene, så jeg tror nu hun nok ska klare den 
og som jeg nævnte før så tar jeg heller ikke skade af et kærligt skub bagi, men blev bare lidt øv da der næsten ikke kom andet, nu det ikke var det jeg spurgte om 
Anmeld