hvad i alverden skal jeg gøre - jeg er så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

julebaby2011

Hvad arbejder du med? Tænker på om du kan arbejde hjemmefra eller om der kan rokeres rundt på dine arbejdstider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

LMX

Du er sikkert over 25 og derfor kan du få voksenelevløn på både sosuhjælperen og sosu assistenten. Du kan sikkert søge direkte ind med den erfaring du har fra arbejdsmarkedet.

Det er nogle gode uddannelser som fremadrettet giver adgang til mange  gode uddannelser.

Anmeld

29. november 2012

julebaby2011

Mit forslag er at du laver en prioriteringsliste over hvad der er vigtigst for dig ligenu. Er det tid med børnene, så tag en snak med dit arbejde om nedsat tid for hvis du går ned med stress eller depression pga at du er så ked af det så er det virkelig noget skidt og så kan det blive endnu sværere at arbejde. Hvis de

Anmeld

29. november 2012

Lise

Jeg siger det samme som din mand - bid tænderne sammen, og vær glad for den sikkerhed i har nu, med jobs og eget hus. Det er jo kun et par år frem.

Vi er ikke lige så hårdt spændt for, men jeg synes også at tiden er knap. Vi har to børn i inst., arbejder begge fuld tid, og jeg bruger hver dag en time på transport. Vi bor også i eget hus, som min mand har fixet alt i selv. Men altså, jeg tænker selv tit på, når jeg synes jeg har lortetravlt, at det jo kun er en periode. Og så må vi jo nyde weekender og ferier lidt mere, når vi har tid til at være sammen.............

Anmeld

29. november 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Anonym skriver:

Jeg er ano af hensyn til mit job.
Jeg er rigtig glad for mit job, men min arbejdsplads har for nyligt skiftet adresse det betyder at jeg har væsenligt længere til job. Jeg har to børn i skole-alderen og en søn i børnehave.
Pga den lange afstand har mine børn en uge i skole/sfo/børnehave på omkring 50 timer. Jeg har også svært ved at nå til alle de julearrangementer mm institutionerne holder om eftermiddagene.
Nu er min grænse ved at være nået. Jeg føler at jeg ofrer mine børn for mit job. Jeg er så ked af min hverdag nu, og føler at jeg er ved at køre ned for at nå alt.

Problemet er at mit arbjedsområde er meget specifikt og jeg vil skulle have en ny uddannelse hvis jeg skal have nyt job. Vi bor i eget hus og min mand vil ikke flytte til en lejlighed så alle SU-uddannelser er udelukkede pga økonomien.
Unge piger der kan hente vores børn har ikke ikke kunne finde og reelt vil jeg også hellere selv være sammen med børnene.

Har du et bud på hvilken uddannelse jeg kan tage med elevløn? eller har du selv stået i mine sko og fundet en god løsning?

Kunne du måske bliver dagplejer? Så er du altid hjemme

Anmeld

29. november 2012

Carina:-)

TR skriver:

Jeg synes det vildt at Danmark er blevet sådan !! 

Nu går jeg selv og er ledig , hold nu op det sygt ALT det man skal igennem og alt det man skal søge, når de ved der ikke er noget job at hente..

Arbejdes pladserne vil kun have gratis arbejdskraft 

Nu er jeg arbejdsgiver,og mine ansatte får altså løn.

Bliver en smule provokeret af at du skriver vi vil have gratis arbejdskraft.

Nej,vi vil bare gerne have stabile folk der gider arbejde.

Og det er på trods af krisen desværre ikke en selvfølge!

Anmeld

29. november 2012

Carina:-)

Da jeg tidligere var alm ansat.

Arbejde jeg aften,nat og weekend.

Vi satte os billigt i hus,og sparede på alt hvad der kunne spares.

Jeg har selv ansatte,og en del af dem har valgt rengøringsbranchen fordi det giver mulighed for at arbejde aften/nat.-

Anmeld

29. november 2012

TR

Carina:-) skriver:

Nu er jeg arbejdsgiver,og mine ansatte får altså løn.

Bliver en smule provokeret af at du skriver vi vil have gratis arbejdskraft.

Nej,vi vil bare gerne have stabile folk der gider arbejde.

Og det er på trods af krisen desværre ikke en selvfølge!

Beklager hvis det "ramt" dig overhovedet ikke meningen.

Det jeg mener er at jeg synes det er rigtig træls og dårligt, at en arbejdes plads mangler ikke en hvis det til en stilling men hvis det f.eks. er i løn tilskud så kan de godt bruge en..

Selvf. får alle løn men nogle får jo fra deres a-kasse hvis det er aktiviring man er i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.