Hjælp nogle der kender ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

VIPpigen

Bor du langt fra Næstved?? Ellers er det da bare at tage på stationen og spørge efter ham. Det plejer de ikke stille spørgsmål ved, aller højst om du er familie, og du kan jo bare sige du er en veninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

MorTil4<3

ring dog bare til Næstved politi og spørg efter Jesper ..

og hvis de siger Jesper hvem?
så bare sig at du er en som har fået besked på at kontakte en Jesper med hensyn til noget politiarbejde

såååå gir han/hun dig nok et nr ellers siger videre til Jesper at han skal kontakte dig

bare læg dit navn og muligt dit msn navn såååå fanger han nok lunten

Anmeld

27. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Ssj@politi.dk

Politiet's mail. Send en mail, hvor du i emne skriver 'tyveri'

Derefter skriver du, at dit hjerte er blevet stjålet, af Jesper, forklarer at du har mistet hans nummer, and so on ..

Vedhæft evt et billede og selvfølgelig DIT telefonnummer.

- det er mindre grænseoverskridende end at ringe, og kan være at det lykkedes plus du har fået nogle at de gode klichéer med, som de andre har forslået  

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Bor du langt fra Næstved?? Ellers er det da bare at tage på stationen og spørge efter ham. Det plejer de ikke stille spørgsmål ved, aller højst om du er familie, og du kan jo bare sige du er en veninde

Nej ikk så langt væk 50 km men er det værd hvis jeg finder ham.... Har overvejet at skrive et brev og afleverer derhenne men ved squ ikke lige hvordan de ser på sådan noget.... Om de overhovedet vil afleverer det....??

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

ring dog bare til Næstved politi og spørg efter Jesper ..

og hvis de siger Jesper hvem?
så bare sig at du er en som har fået besked på at kontakte en Jesper med hensyn til noget politiarbejde

såååå gir han/hun dig nok et nr ellers siger videre til Jesper at han skal kontakte dig

bare læg dit navn og muligt dit msn navn såååå fanger han nok lunten

Ja det kunne jeg jo selvføgelig gøre... Bliver bare så genert hvis de pludselig spørger om en hel masse...... Ved virkelig ikke hvordan jeg ellers skal på kontakt med ham.....

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Ssj@politi.dk

Politiet's mail. Send en mail, hvor du i emne skriver 'tyveri'

Derefter skriver du, at dit hjerte er blevet stjålet, af Jesper, forklarer at du har mistet hans nummer, and so on ..

Vedhæft evt et billede og selvfølgelig DIT telefonnummer.

- det er mindre grænseoverskridende end at ringe, og kan være at det lykkedes plus du har fået nogle at de gode klichéer med, som de andre har forslået  

Du tror ikke politiet ser på det som chikane... ?? nej har helt sommerfugle i maven.....

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Hvor er I bare dejlige at så mange er kommet med gode råd.... Ved virkelig ikke hvad der sker.. har kun skrevet med ham, set billed men aldrig mødt ham og har bare total sommerfugle i maven...... Håber virkelig ikke vi mister kontakten......

Puha håber så meget jeg finder ham.....

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hvor er I bare dejlige at så mange er kommet med gode råd.... Ved virkelig ikke hvad der sker.. har kun skrevet med ham, set billed men aldrig mødt ham og har bare total sommerfugle i maven...... Håber virkelig ikke vi mister kontakten......

Puha håber så meget jeg finder ham.....

tror du ikke du  kan finde ham på facebook?

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

tror du ikke du  kan finde ham på facebook?

Har prøvet der er han ikke.....

Anmeld

27. november 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hej Piger.....

For det første blive rjeg nød til at skrive som any pga personlige årsager.... Jeg søger en person jeg har skrevet sammen med.... Har fået slettet hans nr på min telefon inden jeg nåede at skrive en sms til ham ( han har derfor ikke mit nr ) Vi har skrevet sammen over Msn men min Msn virke rikke emre kan ikke logge ind, derfor er kontakten forsvundet med ham.....

Så HÅBER virkelig der er en elelr flere der måske ved hvem han er....

Han hedder Jesper, politbetjent i Næstved, 35 år gammel, og har en dreng, singel....

Skriv her hvis I kender ham så skriver jeg privat til Jer....

På forhånd tak for hjælpen....

Mit sidste håb.....

Mon ikke han skriver til dig, hvis I har noget kørende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.