Hjælp nogle der kender ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

FrkZier

banana3 skriver:

Jeg ville da lige høre hvordan det stå til med "politijagten"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

banana3

FrkZier skriver:

Haha - jeg er glad for at se jeg ikke er den eneste der venter spændt

Anmeld

30. november 2012

bøllen

Father skriver:

Jeg ville blive rasende hvis der var en der delte informationer om mig på nettet som du har gjort.

Måske han ikke vil kontaktes af dig.

Du virker til at være en festlig fætter 

Anmeld

30. november 2012

Monski

bøllen skriver:

Anmeld

30. november 2012

Fines mor

Hvis du har sendt en sms til hans mobilnummer, har du mulighed for at få et udtræk hos din teleudbyder. :-) De opsamler alt data som bliver sendt og modtaget på en mobil, og måske skal du betale for det, men det er det vel også værd?

Anmeld

1. december 2012

Father

bøllen skriver:

Forestil dig, at en fyr efterlyser en en pige på internettet. Han har en del informationer om hende, men af en eller anden grund kan han ikke kontakte hende.....

Ville du hjælpe ham?

Jeg ville være meget varsom med at hjælpe folk jeg ikke kender(specielt på diverse internet fora), for reelt kan deres motiver ikke verificeres, deres historier kan være usande osv.

Anmeld

1. december 2012

bøllen

Monski skriver:

Kunne ikke lade være  

Anmeld

1. december 2012

Father

Forestil dig, at en fyr efterlyser en en pige på internettet. Han har en del informationer om hende, men af en eller anden grund kan han ikke kontakte hende.....

Ville du hjælpe ham?

Jeg ville være meget varsom med at hjælpe folk jeg ikke kender(specielt på diverse internet fora), for reelt kan deres motiver ikke verificeres, deres historier kan være usande osv.

Anmeld

1. december 2012

aarhusmor

Father skriver:

Ville du hjælpe ham?

Jeg er 100% enig.

Det kan være der er nogen der er forelskede i en politimand.

Men igen, det kan også være der er nogen der vil finde en bestemt politimands privat adresse....

Anmeld

1. december 2012

Father

aarhusmor skriver:

Jeg er 100% enig.

Det kan være der er nogen der er forelskede i en politimand.

Men igen, det kan også være der er nogen der vil finde en bestemt politimands privat adresse....

Nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.