Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan han ikke opsnuses på facebook?
vh. Louise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: ring til politiet i næstved og sig du har haft indbrud, og de skal sende jesper Jeg håber virkelig du finder ham.
ring til politiet i næstved og sig du har haft indbrud, og de skal sende jesper Jeg håber virkelig du finder ham.
Kunne være jeg skulle gøre det.... Kan squ godt være der ikke kommer noget godt ud af det...
Gittemor09 skriver: jaaah... t.s. og hvis de spørger hvad der er blevet stjålet er det ham der har stjålet dit
jaaah...
t.s. og hvis de spørger hvad der er blevet stjålet er det ham der har stjålet dit
Ja nemlig tror jeg nemlig han har....Mene r da irreterende hvis vi mister kontakten pga af det her....
Mamalou skriver: Kan han ikke opsnuses på facebook? vh. Louise
Har jeg prøvet også Krak men uden held desværre... Tænkte de rmå være en eller nogle der kender ham....
Brillant
Og så den med stjålet hjerte - amen altså!
MortilElias2010 skriver: Brillant Og så den med stjålet hjerte - amen altså!
Ja den var sød...........
Anonym skriver: Ja nemlig tror jeg nemlig han har....Mene r da irreterende hvis vi mister kontakten pga af det her....
ja, det ville da være utrolig ærgeligt... øv øv...
håber nogen kender ham, og du finder ham....
Anonym skriver: Kunne være jeg skulle gøre det.... Kan squ godt være der ikke kommer noget godt ud af det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128