Hjælp nogle der kender ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Father skriver:

Forestil dig, at en fyr efterlyser en en pige på internettet. Han har en del informationer om hende, men af en eller anden grund kan han ikke kontakte hende.....

Ville du hjælpe ham?

Jeg ville være meget varsom med at hjælpe folk jeg ikke kender(specielt på diverse internet fora), for reelt kan deres motiver ikke verificeres, deres historier kan være usande osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Benjamins'mor

TS: har du fundet ham?

Anmeld

2. december 2012

Pige2009

rikkeregnbue skriver:

Det kan ske

Hi hi ja...

Anmeld

2. december 2012

modesty

Forestil dig, at en fyr efterlyser en en pige på internettet. Han har en del informationer om hende, men af en eller anden grund kan han ikke kontakte hende.....

Ville du hjælpe ham?

Jeg ville være meget varsom med at hjælpe folk jeg ikke kender(specielt på diverse internet fora), for reelt kan deres motiver ikke verificeres, deres historier kan være usande osv.

Enig, jeg synes også at det er virkelig dårlig stil at skrive om andre på den måde. Det kan være at han ikke synes det er fedt at folk ved at han netdater, det kan være at han er gift, det kan være at han bare er meget privat. Det kan være at TS er fake. Der er helt sikkert nogle trolls der huserer herinde i ly af anonymiteten.

Anmeld

2. december 2012

banana3

Benjamins'mor skriver:

TS: har du fundet ham?

Det vil jeg også gerne vide

Anmeld

2. december 2012

Laulund87

modesty skriver:

Enig, jeg synes også at det er virkelig dårlig stil at skrive om andre på den måde. Det kan være at han ikke synes det er fedt at folk ved at han netdater, det kan være at han er gift, det kan være at han bare er meget privat. Det kan være at TS er fake. Der er helt sikkert nogle trolls der huserer herinde i ly af anonymiteten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.