Musen5 skriver:
Inspireret af et indlæg hvor ts fik at vide at hun sku få datteren til at tage en sut (næsten koste hvad det ville)
Mine 3 store har brugt sut og været meget glade for dem. Det har været et HELVEDE at vænne dem fra.
Min yngste har IKKE brugt sut. Har på ingen måde kunne få hende til at tage den. Jeg stoppede til sidst med at prøve da jeg mente det efterhånden grænsede til overgreb at proppe den ski** sut i halsen på hende.
Så er mit spørgsmål... Er vi i Danmark/Verden så forhippede på at vores børn skal bruge den pokkers sut?
Jeg er flere gange blevet spurgt om hvorfor Leah ikk har en sut (underforstået ... onde onde mor der IKKE vil give Leah en sut)Hun har ALDRIG ville ha den... de gange hun har fået en i gabet han man tydeligt set at hun har været ved at knække sig.
Div gæstedagplejere ser mig oxo som verdens ondeste mor når jeg fortæller at hun ikke har en sut... Og man kan se at de ikk helt tror mig når jeg siger at Leah selv har valgt den fra.
Men er der en der kan fortælle mig hvorfor vi forguder et stykke plastik der kan proppes i munden på vores børn, som er drøn svære at komme af med og som i sidste ende kan give de grummeste suttebid, hvis man ikke passer på..
Ved ikke helt hvad jeg vil her, men blev sku så harm over den der underforståede "jamen så må du få hende til at tage sutten koste hvad det koste vil"
Hvorfor???
Er der andre med børn der ikke bruger sut som har prøvet at have samme fornæmmelse at blive stemplet som dårlig forældre fordi folk tror man IKKE vil give poderne en sut?
/Mette
Min søn ville heller ikke have sut som lille... han havde en fin lille lyseblå sut med sit navn på sat fast i dåbskjolen - men det var kun fordi min svigermor ikke troede på at han ikke brugte sut...
Vi havde også problemer da han kom i dagpleje, men for os var det vores alm. dagplejemor der i lang tid forsøgte at få ham til at tage den...