Er jeg mon gravid.. !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

KittyCatta

Syntes bare man ska henvende sig et andet sted så i stedet for at bombardere ts, hvis den pige har været igennem alt det så har hun det jo nok ik godt også har hun nok ik brug for al det her..

Hvis hun virkelig har været igennem det, er det så absolut heller ikke det hun har brug for. Jeg har ondt af hende, at hun skal gå det mareridt igennem.

Men hvis man virkelig har været det igennem, tror du så ikke at man havde lidt bedre styr på de forskellige datoer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

L&V

KittyCatta skriver:

Hvis hun virkelig har været igennem det, er det så absolut heller ikke det hun har brug for. Jeg har ondt af hende, at hun skal gå det mareridt igennem.

Men hvis man virkelig har været det igennem, tror du så ikke at man havde lidt bedre styr på de forskellige datoer?

Det syntes jeg er svært at sige, hvis man er psykisk nede i et dybt hul så tror jeg det ik nej. Det er jo forskelligt hvordan vi takler vores sorg

Anmeld

27. november 2012

KittyCatta

Månsson skriver:

Det syntes jeg er svært at sige, hvis man er psykisk nede i et dybt hul så tror jeg det ik nej. Det er jo forskelligt hvordan vi takler vores sorg

Helt sikkert. Men hvis man er så langt nede over en abort/dødsfødsel (kald det hvad du vil), tror jeg virkelig ikke på, at man allerede nu forsøger at blive gravid. Hun er vel knap nok stoppet med at bløde osv.

Uanset hvad så synes jeg at det er trist 

Anmeld

27. november 2012

L&V

KittyCatta skriver:

Helt sikkert. Men hvis man er så langt nede over en abort/dødsfødsel (kald det hvad du vil), tror jeg virkelig ikke på, at man allerede nu forsøger at blive gravid. Hun er vel knap nok stoppet med at bløde osv.

Uanset hvad så synes jeg at det er trist 

Det er jo gisninger vi kan komme med Syntes bare at hvis man har en bekymring så må man henvende sig til staff også må de ta sig af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.