Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver:Dine indlæg stemmer altså ikke overens. Ifølge dine tidligere indlæg fik du en abort den 12. November, altså kun 15 dage siden. Så måske du lige skulle få styr på ugerne og nej, du er højst sandsynligt ikke gravid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Dine indlæg stemmer altså ikke overens. Ifølge dine tidligere indlæg fik du en abort den 12. November, altså kun 15 dage siden. Så måske du lige skulle få styr på ugerne og nej, du er højst sandsynligt ikke gravid.
Dine indlæg stemmer altså ikke overens. Ifølge dine tidligere indlæg fik du en abort den 12. November, altså kun 15 dage siden. Så måske du lige skulle få styr på ugerne og nej, du er højst sandsynligt ikke gravid.
Englebarnet Jonas skriver: Hej Allesammen... Jeg aborterede for ca 4 uger siden og jeg var sammen med min kæreste i lørdags og igår aftes. !! Jeg tog en test idag da jeg føler mig syg og meget slap i hele Kroppen.. Jeg testede så idag for få 5 minutter siden. !! Den viser den rigtige streg som den første og jeg kan ane en utydelig streg et minut efter jeg satte den i mit tis. !! Er jeg gravid når jeg kan ane en streg som bliver bedre at se med tiden. Jeg ved ikke om jeg stadigvæk kan have hcg i kroppen efter aborten. ! Hvad tror i
Hej Allesammen... Jeg aborterede for ca 4 uger siden og jeg var sammen med min kæreste i lørdags og igår aftes. !! Jeg tog en test idag da jeg føler mig syg og meget slap i hele Kroppen.. Jeg testede så idag for få 5 minutter siden. !! Den viser den rigtige streg som den første og jeg kan ane en utydelig streg et minut efter jeg satte den i mit tis. !! Er jeg gravid når jeg kan ane en streg som bliver bedre at se med tiden. Jeg ved ikke om jeg stadigvæk kan have hcg i kroppen efter aborten. ! Hvad tror i
Jeg er slet ikk kommet videre og jeg går til pskykolog og jeg ved godt hvornår jeg aborterede det gjorde jeg for 3 1/2 uge siden
Englebarnet Jonas skriver: Jeg er slet ikk kommet videre og jeg går til pskykolog og jeg ved godt hvornår jeg aborterede det gjorde jeg for 3 1/2 uge siden
Du skrev den 15/11, at du aborterede om mandagen, og det er i følge min kalender den 12/11, og det giver 16 dage - altså knap 2,5 uge.
Først skriver du for ca. 4 uger siden, som så bliver til 3,5 uge lige pludselig?
KittyCatta skriver: Du skrev den 15/11, at du aborterede om mandagen, og det er i følge min kalender den 12/11, og det giver 16 dage - altså knap 2,5 uge. Først skriver du for ca. 4 uger siden, som så bliver til 3,5 uge lige pludselig?
men udfra dine tidligere debatter mistede du d. 12/11 (som ikke er 4 uger siden men 15 dage) så tror sandsynligheden for det er gammel HCG er stadig ret stor..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128