Er jeg mon gravid.. !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Krussedulle

AnnaKJ skriver:

Dine indlæg stemmer altså ikke overens.
Ifølge dine tidligere indlæg fik du en abort den 12. November, altså kun 15 dage siden.

Så måske du lige skulle få styr på ugerne og nej, du er højst sandsynligt ikke gravid.

Ts: den 20/11 skriver du "jeg fik en abort i sidste uge"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

**Ønskebabyen

AnnaKJ skriver:

Dine indlæg stemmer altså ikke overens.
Ifølge dine tidligere indlæg fik du en abort den 12. November, altså kun 15 dage siden.

Så måske du lige skulle få styr på ugerne og nej, du er højst sandsynligt ikke gravid.

Anmeld

27. november 2012

**Ønskebabyen

Englebarnet Jonas skriver:

Hej Allesammen...    Jeg aborterede for ca 4 uger siden og jeg var sammen med min kæreste i lørdags og igår aftes.  !! Jeg tog en test idag da jeg føler mig syg og meget slap i hele Kroppen..   Jeg testede så idag for få 5 minutter siden.  !!  Den viser den rigtige streg som den  første og jeg kan ane en utydelig streg et minut efter jeg satte den i mit tis.  !! Er jeg gravid når jeg kan ane en streg som bliver bedre at se med tiden.   Jeg ved ikke om jeg stadigvæk kan have hcg i kroppen  efter aborten.  ! Hvad tror i 

Undre mig virkelig over, at man ikke har styr på hvornår man aborterede!? Du var trods alt 16 uger henne - har du allerede glemt det og er kommet videre eller?

Anmeld

27. november 2012

Englebarnet Jonas

Jeg er slet ikk kommet videre og jeg går til pskykolog og jeg ved godt hvornår jeg aborterede det gjorde jeg for 3 1/2 uge siden 

Anmeld

27. november 2012

Krussedulle

Jeg er slet ikk kommet videre og jeg går til pskykolog og jeg ved godt hvornår jeg aborterede det gjorde jeg for 3 1/2 uge siden 

I din sidste tråd, den 20/11 skriver du "jeg aborterede i sidste uge"
Hvilket jo max er 15 dage siden så..?

Anmeld

27. november 2012

KittyCatta

Du skrev den 15/11, at du aborterede om mandagen, og det er i følge min kalender den 12/11, og det giver 16 dage - altså knap 2,5 uge.

Først skriver du for ca. 4 uger siden, som så bliver til 3,5 uge lige pludselig? 

Anmeld

27. november 2012

**Ønskebabyen

OK, det lyder bare til i dine debatter at det ikke helt hænger sammen det du skriver.. Sorry!

Anmeld

27. november 2012

**Ønskebabyen

KittyCatta skriver:

Du skrev den 15/11, at du aborterede om mandagen, og det er i følge min kalender den 12/11, og det giver 16 dage - altså knap 2,5 uge.

Først skriver du for ca. 4 uger siden, som så bliver til 3,5 uge lige pludselig? 

Jeg kan heller ikke finde rundt i det..

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Hej Allesammen...    Jeg aborterede for ca 4 uger siden og jeg var sammen med min kæreste i lørdags og igår aftes.  !! Jeg tog en test idag da jeg føler mig syg og meget slap i hele Kroppen..   Jeg testede så idag for få 5 minutter siden.  !!  Den viser den rigtige streg som den  første og jeg kan ane en utydelig streg et minut efter jeg satte den i mit tis.  !! Er jeg gravid når jeg kan ane en streg som bliver bedre at se med tiden.   Jeg ved ikke om jeg stadigvæk kan have hcg i kroppen  efter aborten.  ! Hvad tror i 

men udfra dine tidligere debatter mistede du d. 12/11 (som ikke er 4 uger siden men 15 dage) så tror sandsynligheden for det er gammel HCG er stadig ret stor..

Anmeld

27. november 2012

L&V

Jeg syntes efterhånden vi har haft det oppe nogle gange før.. Hvis ts historie eller person betvivles så syntes jeg man bør kontakte staff i stedet for at starte en mindre hekse jagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.