Er jeg mon gravid.. !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Jeg syntes efterhånden vi har haft det oppe nogle gange før.. Hvis ts historie eller person betvivles så syntes jeg man bør kontakte staff i stedet for at starte en mindre hekse jagt

heksejagt? jeg siger bare at når det kun er 15 dage siden så kan det sagtens være gammelt HCG?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Jeg syntes efterhånden vi har haft det oppe nogle gange før.. Hvis ts historie eller person betvivles så syntes jeg man bør kontakte staff i stedet for at starte en mindre hekse jagt

hov - den sagde du havde citeret det til mig men det kan jeg jo så se du slet ikke har

Anmeld

27. november 2012

L&V

FrkZier skriver:

hov - den sagde du havde citeret det til mig men det kan jeg jo så se du slet ikke har

Nej overhovedet ik.. Det er sådan set ik myntet på nogle og kan os godt selv se uoverenstemmelser men syntes bare de ska rettes mod et andet sted da det er mange af ts tråde

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Nej overhovedet ik.. Det er sådan set ik myntet på nogle og kan os godt selv se uoverenstemmelser men syntes bare de ska rettes mod et andet sted da det er mange af ts tråde

havde faktisk slet ikke set hvad der var blevet skrevet i tråden - jeg blev bare selv lige forvirret et kort øjeblik men mon ikke der bliver taget hånd om sagen hvis nu der skulle være noget..

Anmeld

27. november 2012

L&V

FrkZier skriver:

havde faktisk slet ikke set hvad der var blevet skrevet i tråden - jeg blev bare selv lige forvirret et kort øjeblik men mon ikke der bliver taget hånd om sagen hvis nu der skulle være noget..

Jo det var jo os lidt det jeg tænkte, la de rette ta sig af tingene.. Det kan jo være en and

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Jo det var jo os lidt det jeg tænkte, la de rette ta sig af tingene.. Det kan jo være en and

der er jo folk 'ansat' til det samme

Anmeld

27. november 2012

L&V

FrkZier skriver:

der er jo folk 'ansat' til det samme

Nemmerlig

Anmeld

27. november 2012

KittyCatta

Månsson skriver:

Jeg ser ingen heksejagt? Blot nogle vågne brugere, der spørger ind til historien, da den ikke hænger sammen. Det er der absolut ingen heksejagt over. 

Anmeld

27. november 2012

AnnaK89

KittyCatta skriver:

Jeg ser ingen heksejagt? Blot nogle vågne brugere, der spørger ind til historien, da den ikke hænger sammen. Det er der absolut ingen heksejagt over. 

Anmeld

27. november 2012

L&V

KittyCatta skriver:

Syntes bare man ska henvende sig et andet sted så i stedet for at bombardere ts, hvis den pige har været igennem alt det så har hun det jo nok ik godt også har hun nok ik brug for al det her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.