Er jeg mon gravid.. !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
33 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Englebarnet Jonas

Hej Allesammen...    Jeg aborterede for ca 4 uger siden og jeg var sammen med min kæreste i lørdags og igår aftes.  !! Jeg tog en test idag da jeg føler mig syg og meget slap i hele Kroppen..   Jeg testede så idag for få 5 minutter siden.  !!  Den viser den rigtige streg som den  første og jeg kan ane en utydelig streg et minut efter jeg satte den i mit tis.  !! Er jeg gravid når jeg kan ane en streg som bliver bedre at se med tiden.   Jeg ved ikke om jeg stadigvæk kan have hcg i kroppen  efter aborten.  ! Hvad tror i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

celkt

4 uger er desværre ikke længe nok til at være sluppet af med hcg. Det er selvfølgelig en chance for at kan være gravid, hvis i var sammen for ca 14 dage siden, men, - jeg tror det er resten af aborten der spiller ind. Jeg syntes du skal gå til lægen og for taget en blodprøve gange 2, for at se om tallet falder. Det er vigtigt at din krop kommer sig ordenligt efter aborten.

Anmeld

27. november 2012

Miss Church

Englebarnet Jonas skriver:

Hej Allesammen...    Jeg aborterede for ca 4 uger siden og jeg var sammen med min kæreste i lørdags og igår aftes.  !! Jeg tog en test idag da jeg føler mig syg og meget slap i hele Kroppen..   Jeg testede så idag for få 5 minutter siden.  !!  Den viser den rigtige streg som den  første og jeg kan ane en utydelig streg et minut efter jeg satte den i mit tis.  !! Er jeg gravid når jeg kan ane en streg som bliver bedre at se med tiden.   Jeg ved ikke om jeg stadigvæk kan have hcg i kroppen  efter aborten.  ! Hvad tror i 

Hvis du mener at graviditeten skyldes sex i lørdags og i går, tror jeg bestemt ikke at du er gravid. 

Man kan godt have hcg i kroppen i lang tid efter en abort, så måske det er det du kan måle? Har du fået lavet blodprøver, ifm. aborten? 

Anmeld

27. november 2012

L&V

celkt skriver:

4 uger er desværre ikke længe nok til at være sluppet af med hcg. Det er selvfølgelig en chance for at kan være gravid, hvis i var sammen for ca 14 dage siden, men, - jeg tror det er resten af aborten der spiller ind. Jeg syntes du skal gå til lægen og for taget en blodprøve gange 2, for at se om tallet falder. Det er vigtigt at din krop kommer sig ordenligt efter aborten.

Det første du siger er nu altså ikke rigtigt.. Det tog 14dage før mit hcg var i 0 og 5uger efter sa var jeg gravid igen

Anmeld

27. november 2012

Englebarnet Jonas

Kan jeg være gravid.  !!  

Anmeld

27. november 2012

Englebarnet Jonas

Hvordan kan jeg ligge billed ind 

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

hvis det er ud fra sexen lørdag og igår du mener at være blevet gravid- ville det desværre ikke kunne ses på en test allerede, men først om en 1½/2 ugers tid, så tror desværre stadig det er gammel HCG der spiller ind.

du sætter billede ind ved at trykke på den gule knap der hedder 'vælg filer'

Anmeld

27. november 2012

Englebarnet Jonas

Kan man ikke sætte ind fra en iPad af 

Anmeld

27. november 2012

celkt

Månsson skriver:

Det første du siger er nu altså ikke rigtigt.. Det tog 14dage før mit hcg var i 0 og 5uger efter sa var jeg gravid igen

det kan være begge dele, - hos nogen falder det pænt til 0 inden for 14 dage, - hos andre varer det måneder...

Anmeld

27. november 2012

AnnaK89

Dine indlæg stemmer altså ikke overens.
Ifølge dine tidligere indlæg fik du en abort den 12. November, altså kun 15 dage siden.

Så måske du lige skulle få styr på ugerne og nej, du er højst sandsynligt ikke gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.