hjælp lillepigen vil ikke sove :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Blirnokaldrigfru

Camillos skriver:

min datter er idag 5 uger ... og her til aften er det eneste hun vil ligge på arm og sutte på mit bryst... hun virker motorisk urolig med arme og ben og kan ikke finde ro ... hu n har spist alt min mælk der er intet tilbage .. når jeg forsøger at putte hende skriger hun fra sine lungers fulde kræfter.. har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre mine vorter er ved at være godt ømme nu og hun bruger ikke sut

Har ikke lige læst de andre svar, men kan hun have ondt i maven eller stiv nakke? Omkring samme tid ved min babys alder, fandt vi ud af hun var stiv i nakken, og derfor kun fandt ro i en bestemt stilling - så det endte med kiropraktor... derudover havde hun svært ved at bøvse ordentligt af, så vi prøvede mange stillinger for at hjælpe hende (hænge over skulder, sidde og rokke, osv) - det hjalp gevaldigt på det der med at sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

LilleChelle

Det lyder nøjagtigt som Mathias for en uge siden. 

- Og det var hans første tigerspring han var igennem. 

Jeg fandt ikke noget mirakelmiddel mod det, udover at han faldt lidt til ro i armene på mig, og når han sov rigtig godt, kunne jeg lige så stille lirke ham ned ved siden af mig i sengen, med armene omkring ham, så han stadig følte han var oppe ved mig. 

Glæd dig til vågentimerne fremover Her kan Mathias godt være vågen fra tidlig eftermiddag til sen aften før han gider tage sig en ordentlig lur, i stedet for de små powernaps han tager ved brystet :p 

Anmeld

6. december 2012

Mor1012

Camillos skriver:

min datter er idag 5 uger ... og her til aften er det eneste hun vil ligge på arm og sutte på mit bryst... hun virker motorisk urolig med arme og ben og kan ikke finde ro ... hu n har spist alt min mælk der er intet tilbage .. når jeg forsøger at putte hende skriger hun fra sine lungers fulde kræfter.. har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre mine vorter er ved at være godt ømme nu og hun bruger ikke sut

Hej

lyder Garanteret forkert i mange andres øre.. men jeg ville give hende flake med mme i , bare for at se om det er pga sult !!

min datter har sovet igennem siden hun var 2 mdr, hun får flaske. ikke alle børn er og kan blive amme børn og ikke alle mødre kan være amme mor men fint du forsøger, det gjorde jeg også

emilie på 2 år da vi fik hende, der sov hun kun ved mig og på mig, det var Umuligt at ligge hende fra mig...

jeg bæev dog klogere ved nr 2 hun er nu 4 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.