hjælp lillepigen vil ikke sove :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Camillos

min datter er idag 5 uger ... og her til aften er det eneste hun vil ligge på arm og sutte på mit bryst... hun virker motorisk urolig med arme og ben og kan ikke finde ro ... hu n har spist alt min mælk der er intet tilbage .. når jeg forsøger at putte hende skriger hun fra sine lungers fulde kræfter.. har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre mine vorter er ved at være godt ømme nu og hun bruger ikke sut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Gittemor09

Camillos skriver:

min datter er idag 5 uger ... og her til aften er det eneste hun vil ligge på arm og sutte på mit bryst... hun virker motorisk urolig med arme og ben og kan ikke finde ro ... hu n har spist alt min mælk der er intet tilbage .. når jeg forsøger at putte hende skriger hun fra sine lungers fulde kræfter.. har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre mine vorter er ved at være godt ømme nu og hun bruger ikke sut

har desværre ingen råd da jeg selv sidder med en dreng hængende i bryster der også skriger hvis han bliver lagt.... og der er også tømt ud...

så ville ikke gå uden at give dit et

Anmeld

27. november 2012

spj

Håber hun faldt i søvn til sidst

Min søn er 11 uger og også meget urolig når han skal sove. Her hjælper det at svøbe ham helt stramt i dynen, så han slet ikke kan bevæge sig. Armene ned langs siden også ellers bare dynen om.
Min mand har nærmest forsket i hvordan man laver den bedste rulle
Vi kunne stort set ikke få ham til at sove inden vi fandt ud af det. Han skulle helst gåes rundt med. Nu kan vi bare lægge ham også falder han for det meste selv i søvn og tager tit nogle lange lure.

Anmeld

27. november 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

hos os hjalp det nogen gange at svøbe den lille, ret stramt hvor hænderne og arme var helt låst fast, vi oplevede i hvertfald ham faldt i sævn sådan nemmere ved brystet og at jeg kunne lægge ham i sengen og han sov videre.

Håber i fik hende tl at sove.

Anmeld

27. november 2012

Merii

Camillos skriver:

Kan godt forstå dig, har oplevet det samme med noah, vi har valgt at svøbe ham og det hjalp meget!

Anmeld

27. november 2012

Koen.

Tigerspring? Der ligger et der omkring

Anmeld

27. november 2012

Camillos

Gittemor09 skriver:

har desværre ingen råd da jeg selv sidder med en dreng hængende i bryster der også skriger hvis han bliver lagt.... og der er også tømt ud...

så ville ikke gå uden at give dit et

fik du ham lagt? og fik han sovet? .. Lillepigen faldt i søvn kl 00:30 efter at have været lysvågen i 6 timer ... men til gengæld sov hun så til 06:30 imorges.. det er jo helt vildt hun pelejer at vågne hver 3 time og skal  have mad..

Anmeld

27. november 2012

Camillos

spj skriver:

Håber hun faldt i søvn til sidst

Min søn er 11 uger og også meget urolig når han skal sove. Her hjælper det at svøbe ham helt stramt i dynen, så han slet ikke kan bevæge sig. Armene ned langs siden også ellers bare dynen om.
Min mand har nærmest forsket i hvordan man laver den bedste rulle
Vi kunne stort set ikke få ham til at sove inden vi fandt ud af det. Han skulle helst gåes rundt med. Nu kan vi bare lægge ham også falder han for det meste selv i søvn og tager tit nogle lange lure.

På sygehuset sagde de til mig at man ikke må svøbe sit spædbarn mere da der er riciko for vuggedød ... og har ikke turde siden... det står der i den nye broucure fra sundheds styrelsen.. 

Nå men altså hun faldt i søvn ved brystet til sidst og har sovet i 6 hele timer i nat! så Fantastisk hun plejer at vågne to gange om natten .. .. nææ hun sov bare til 06:30 er så stolt

Anmeld

27. november 2012

Camillos

Lærke&Liam. skriver:

Tigerspring? Der ligger et der omkring

Ja jeg tænker lidt det samme fik heldigvis ro på hende ..

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

Det er meget normalt, at de får sådanne nogle ture indimellem... Tigerspring, måske appetitspring. Jo mere hun sutter, jo mere mælk bliver der produceret (i det lange løb). Men ja det er drønhårdt når det lige sker, men min erfaring er at man lige laver et afbræk.... hvor man lige snakker og leger lidt med hende. Man kan hurtigt få fokus på, ej nu skal du altså bare sove lille ven, og så bliver det bare surt for alle parter. Synes tit det hjælper med sådan et afbræk, og så starter vi forfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.