Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skovrup skriver: hos os hjalp det nogen gange at svøbe den lille, ret stramt hvor hænderne og arme var helt låst fast, vi oplevede i hvertfald ham faldt i sævn sådan nemmere ved brystet og at jeg kunne lægge ham i sengen og han sov videre. Håber i fik hende tl at sove.
hos os hjalp det nogen gange at svøbe den lille, ret stramt hvor hænderne og arme var helt låst fast, vi oplevede i hvertfald ham faldt i sævn sådan nemmere ved brystet og at jeg kunne lægge ham i sengen og han sov videre.
Håber i fik hende tl at sove.
hun faldt i søvn 00:30 og sov til 06:30 .... DEEEJLIGT! første gang hun har taget sådan en lang lur.. hun må have brugt al sin energi på at være lysvågen i 6 timer i træk ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Merii skriver: Kan godt forstå dig, har oplevet det samme med noah, vi har valgt at svøbe ham og det hjalp meget!
Kan godt forstå dig, har oplevet det samme med noah, vi har valgt at svøbe ham og det hjalp meget!
Okay vi fik bare afvide på sygehuset at man ikke må svøbe dem mere .. .. men hun faldt i al fald til ro og fik sovet igennem for første gang siden fødslen.. 6 hele timer
Camillos skriver: Okay vi fik bare afvide på sygehuset at man ikke må svøbe dem mere .. .. men hun faldt i al fald til ro og fik sovet igennem for første gang siden fødslen.. 6 hele timer
Camillos skriver: min datter er idag 5 uger ... og her til aften er det eneste hun vil ligge på arm og sutte på mit bryst... hun virker motorisk urolig med arme og ben og kan ikke finde ro ... hu n har spist alt min mælk der er intet tilbage .. når jeg forsøger at putte hende skriger hun fra sine lungers fulde kræfter.. har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre mine vorter er ved at være godt ømme nu og hun bruger ikke sut
min datter er idag 5 uger ... og her til aften er det eneste hun vil ligge på arm og sutte på mit bryst... hun virker motorisk urolig med arme og ben og kan ikke finde ro ... hu n har spist alt min mælk der er intet tilbage .. når jeg forsøger at putte hende skriger hun fra sine lungers fulde kræfter.. har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre mine vorter er ved at være godt ømme nu og hun bruger ikke sut
Uh 5-ugers tigerspring!
Hun søger tryghed så prøv at lade hende sove hos dig, på dig osv. Det går over igen.. Første spring varer kun et par uger og det er langt fra så slemt i alle 14 dage Nogen speciel grund til hun ik bruger sut? For hvis ik så få øvet med hende så hun vil tage den.. Lige nu bruger hun DIG som sut!
Camillos skriver: fik du ham lagt? og fik han sovet? .. Lillepigen faldt i søvn kl 00:30 efter at have været lysvågen i 6 timer ... men til gengæld sov hun så til 06:30 imorges.. det er jo helt vildt hun pelejer at vågne hver 3 time og skal have mad..
fik du ham lagt? og fik han sovet? .. Lillepigen faldt i søvn kl 00:30 efter at have været lysvågen i 6 timer ... men til gengæld sov hun så til 06:30 imorges.. det er jo helt vildt hun pelejer at vågne hver 3 time og skal have mad..
han sov omkring kl. 01.00 og vågnede igen kl. 05. ca. men der var stadig ikk meget mælk.. og ingen butikker åben så jeg kunne få noget erstatning.... fik heldigvis masseret så meget at han fik nok til at falde i søvn.... han plejer også at vågne hver 3. time og spise... og så sove efter at have været vågen en lille time... han var så også vågen de der 5-6 timer igår aftes....
Gittemor09 skriver: han sov omkring kl. 01.00 og vågnede igen kl. 05. ca. men der var stadig ikk meget mælk.. og ingen butikker åben så jeg kunne få noget erstatning.... fik heldigvis masseret så meget at han fik nok til at falde i søvn.... han plejer også at vågne hver 3. time og spise... og så sove efter at have været vågen en lille time... han var så også vågen de der 5-6 timer igår aftes....
Nej jeg havde heller ikke nok mælk imorges til at Mætte hende.. men efter 2 timer faldt hun da i søvn igen .. ..
Ja altså jeg har overvejet at købe noget mme og supplere så hun bliver mæt .. men tør ikke rigtig er lidt bange for det ødelægger hendes mave både at få Mme og modermælk..
Hvor gammel er din dreng ?
Team Putte skriver: Uh 5-ugers tigerspring! Hun søger tryghed så prøv at lade hende sove hos dig, på dig osv. Det går over igen.. Første spring varer kun et par uger og det er langt fra så slemt i alle 14 dage Nogen speciel grund til hun ik bruger sut? For hvis ik så få øvet med hende så hun vil tage den.. Lige nu bruger hun DIG som sut!
Ja har læst på det idag.. Ihh hun er simpelthen bare blevet SÅ sød når vi pusler og snakker.. hun smiler sindssygt meget og er bare en hængerøv uden lige hehe! ...Det kan meget vel være et tigerspring ... Hun tager så revance og sover godt idag Må hellere hvile mig så jeg er klar til i aften/ nat
Hun vil simpelthen ikke bruge sut.. Hun tar den men lige så snart den kommer helt ind i munden på hende Laver hun bræk bevægelser.. vi har prøvet med 3 forskellige mærker.. det er kun mors babser der duer .. hehe
Camillos skriver: På sygehuset sagde de til mig at man ikke må svøbe sit spædbarn mere da der er riciko for vuggedød ... og har ikke turde siden... det står der i den nye broucure fra sundheds styrelsen.. Nå men altså hun faldt i søvn ved brystet til sidst og har sovet i 6 hele timer i nat! så Fantastisk hun plejer at vågne to gange om natten .. .. nææ hun sov bare til 06:30 er så stolt
På sygehuset sagde de til mig at man ikke må svøbe sit spædbarn mere da der er riciko for vuggedød ... og har ikke turde siden... det står der i den nye broucure fra sundheds styrelsen..
Nå men altså hun faldt i søvn ved brystet til sidst og har sovet i 6 hele timer i nat! så Fantastisk hun plejer at vågne to gange om natten .. .. nææ hun sov bare til 06:30 er så stolt
Åh søde, her vil den lille slet ikke ligge ned, han vil kun ligge op af mig, om dag og nat.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128