Enlige mødre!!! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

gå i bad når hun er i bad. Hun sidder sikker i sit badekar, så napper du bruseren Det gør jeg af og til, og ellers når han sover. Men det kan jo så ikke være en løsning for dig.

Vh. Louise 

Jeg havde hende med i dag, hun sad i badekaret og synes det var mega sjovt når bruseren kom til at sprøjte på hende

Det var rigtig hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

ano14316

Anonym skriver:

Synes det er et lidt pinligt spørgsmål det her, men:

Hvornår f..... har i tid til at gå i bad?

Efter jeg er startet arbejde igen synes jeg ikke jeg kan få det til at passe ind...
Mit badeværelse ligger lige op af min datters værelse, så hvis jeg står op før hende og går i bad, vågner hun og skriger, imens jeg står der i badet..

Møder mange dage tidligt så kan ikke aflevere også tage hjem og bade...

Så tænker jeg, jamen eftermiddage, der bader jeg... Men hvor pokker gør jeg af tøsepigen imens?
Hun er ikke typen der gider se tv så kan ikk placere hende der imens, og kan heller ikk lide tanken om at hun ser tv/leger/spiser imens jeg er væk i måske er kvarter...

Tænk sig at dette skulle blive så stort et problem...

Åhh jeg kender det bare så godt.. 

Nu gør jeg det om aftenen når han er puttet, han vågner sjældent imens jeg er i bad. 

Men før, tog jeg ham bare med i bad.. han elsker det.. 

Enten fik han bare lov til at lege på gulvet under mig, ellers kommer han i sit badekar i bad samtidig. 

Anmeld

25. november 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hun er 13 måneder så hun sidder ikk i skråstol mere, den brugte jeg ellers også da hun var mindre, tog hende bare med på badeværelset...

For som sagt gider hun ikk se tv, der går to minutter så bliver hun tosset

Nåt hun er så stor, ville jeg  klart bare sætte hende i hendes badekar og gå i bad samtidig..

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Nåt hun er så stor, ville jeg  klart bare sætte hende i hendes badekar og gå i bad samtidig..

Det gjorde jeg i morges og vi hyggede bare sååå meget

Anmeld

25. november 2012

Tip!

I hverdagene går jeg i bad inden han vågner.. Men vågner han, kommer han da ud til mig på toilettet.

ellers sidder han og ser morgen tv, spiser...

I weekenden er han vågen når jeg skal i bad, enten så fælles bader vi ellers render han rundt og leger.. Men han er også 4 år.

Jeg ville tage hende med i bad om eftermiddagen.. eller før hendes sengetid.

Jeg har altid været alene med min søn, og da han var på hendes alder var han med derude eller også sov han.

Engang i mellem satte jeg ham i barnevognen, med en masse legesager og så sad han der og hyggede sig, mens jeg var under bruseren.. (han havde self sele på, og jeg snakkede i et væk til ham)

Håber du får tid til et bad engang i mellem

Anmeld

25. november 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Efter jeg er startet arbejde igen synes jeg ikke jeg kan få det til at passe ind...
Mit badeværelse ligger lige op af min datters værelse, så hvis jeg står op før hende og går i bad, vågner hun og skriger, imens jeg står der i badet..

Så tænker jeg, jamen eftermiddage, der bader jeg... Men hvor pokker gør jeg af tøsepigen imens?
Hun er ikke typen der gider se tv så kan ikk placere hende der imens, og kan heller ikk lide tanken om at hun ser tv/leger/spiser imens jeg er væk i måske er kvarter...

Jeg er godt nok ikke enlig, men det sker ofte at jeg har hende med på badeværelset når jeg er i bad alligevel.. Det samme har min kæreste. Så sidder hun med legesager og ofte gør vi så det passer med at hhun skal i seng bagefter, for så kan hun få alt tøjet af og så gør det ikke noget hvis hun bliver våd. (hun synes nemlig tit bruseren er spændene.) Min datter er lige knap 14 mdr.

Anmeld

26. november 2012

Tulle28

Nu er jeg ikke alenemor, men min mand rejser i perioder meget. Og da bader jeg når min datter var gået i seng om aftenen. Sørger for at rydde op efter aftensmad osv. inden hun bliver puttet, så jeg ikke skal andet end i bad, når hun har lukket øjnene. Det virker fint - men jeg sender altså jer topseje mødre, der er alene hver dag, en kærlig tanke

Anmeld

26. november 2012

LMM

Anonym skriver:

Hej  

jeg tænkte det samme!! jeg begyndte at gå i bad om aftenen, efter jeg havde puttet min søn, tror vandet fra bruseren var rolig at høre fra. Ham! Og så gik jeg lidt rundt inden for at vise jeg stadig var der!  

nu er jeg også helt vild med at høre rolig, hygge musik når jeg er i bad og det var Rasmus seebach og det har nu gjort at min søn i dag er helt vild med Rasmus seebach og han falder helt til ro når jeg Carnegie eller det bliver spillet i radioen  

vh L

Anmeld

26. november 2012

Alarnna

Somregel havde jeg min søn med ud, så sad han i skråstol og legede mens jeg sang og pjattede og blev færdig.. Det fungerede godt for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.