Enlige mødre!!! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.216 visninger
38 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Anonym trådstarter

Synes det er et lidt pinligt spørgsmål det her, men:

Hvornår f..... har i tid til at gå i bad?

Efter jeg er startet arbejde igen synes jeg ikke jeg kan få det til at passe ind...
Mit badeværelse ligger lige op af min datters værelse, så hvis jeg står op før hende og går i bad, vågner hun og skriger, imens jeg står der i badet..

Møder mange dage tidligt så kan ikke aflevere også tage hjem og bade...

Så tænker jeg, jamen eftermiddage, der bader jeg... Men hvor pokker gør jeg af tøsepigen imens?
Hun er ikke typen der gider se tv så kan ikk placere hende der imens, og kan heller ikk lide tanken om at hun ser tv/leger/spiser imens jeg er væk i måske er kvarter...

Tænk sig at dette skulle blive så stort et problem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

dorthemus

Jeg satte hende foran tv'et i en skråstol det kan man blive nødt til

Anmeld

24. november 2012

Moar2011

..

Da min søn var mindre - tog jeg ham i en ikea stol med masse af legetøj og så med ud så jeg ku se ham

Det hygget vi os begge med..

Anmeld

24. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Efter jeg er startet arbejde igen synes jeg ikke jeg kan få det til at passe ind...
Mit badeværelse ligger lige op af min datters værelse, så hvis jeg står op før hende og går i bad, vågner hun og skriger, imens jeg står der i badet..

Så tænker jeg, jamen eftermiddage, der bader jeg... Men hvor pokker gør jeg af tøsepigen imens?
Hun er ikke typen der gider se tv så kan ikk placere hende der imens, og kan heller ikk lide tanken om at hun ser tv/leger/spiser imens jeg er væk i måske er kvarter...

hmm ... hvor gammel er hun .. for jeg ville overveje fællesbad hver/ hver anden dag inden aftensmad ... hvis du vælger hveranden må du nøjes med etagevask den anden dag

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg satte hende foran tv'et i en skråstol det kan man blive nødt til

Hun er 13 måneder så hun sidder ikk i skråstol mere, den brugte jeg ellers også da hun var mindre, tog hende bare med på badeværelset...

For som sagt gider hun ikk se tv, der går to minutter så bliver hun tosset

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmm ... hvor gammel er hun .. for jeg ville overveje fællesbad hver/ hver anden dag inden aftensmad ... hvis du vælger hveranden må du nøjes med etagevask den anden dag

Hun er 13 måneder... Har forsøgt fællesbad, men hun møfler rundt og jeg kan ikke få vasket hår...

Hun er en lille pillefinger... Har haft hende med før hvir hun bare tullede rundt på badeværelset, lidt inde i badet og lidt andre steder, men så skulle hun da lege med toiletpapiret, rode i skraldespanden og andre "hyggelige" ting

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

..

Da min søn var mindre - tog jeg ham i en ikea stol med masse af legetøj og så med ud så jeg ku se ham

Det hygget vi os begge med..

Har jeg gjort før, bare med skrå stolen da hun var lille... Måske jeg skal forsøge mig med det igen, så må hun jo bare blive tosset når hun har kylet alt legetøjet på gulvet

Anmeld

24. november 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Min søn sidder som regel og spiser sin morgenmad og ser tegnefilm i mens jeg er i bad om morgen. Ellers render han ind i badet til mig med tøj og ble, og har jeg ikke tid til der Han vågner ALTID når jeg går ned af trappen

Anmeld

24. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Hun er 13 måneder... Har forsøgt fællesbad, men hun møfler rundt og jeg kan ikke få vasket hår...

Hun er en lille pillefinger... Har haft hende med før hvir hun bare tullede rundt på badeværelset, lidt inde i badet og lidt andre steder, men så skulle hun da lege med toiletpapiret, rode i skraldespanden og andre "hyggelige" ting

hehe ... nej det kan jeg godt se ..

hvis hun ikke er for tung ville jeg prøve at bære hende imens .. men så er det med hårvask til mor stadig svært .. hmmm ...

Har hun badelegetøj? ... et plast "teselskabssæt" (bare sådan et til legekøkkener) er fantastisk badlegetøj de kan fyldes og hældes ud igen og igen og igen .. måske vil hun sidde stille på gulvet hvis hun har legetøj at blive distraheret af

Anmeld

24. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Går altid i bad om morgenen.. Det spørgsmpl om tilvænding a lyden med du er i bad... Ellers har jeg haft hende med i bad sammen med mig.. Da hun var lille- bare på armen. Men nu her siden hun har ku sidde selv har hun bare været i hendes badekar.. Ellers leger hu bare mens...
Har aldrig haft det problem. Men har hørt problemstilling før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.