Enlige mødre!!! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Jeg kunne måske trække lidt fra, så hun kan være sammen med mig... Puslebordet står bare der hvor det er muligt at trække fra, men der er lidt plads, så hvis nu jeg smider et stort hpndklæde over det, sker der ikke så meget hvis det bliver vådt (det er træ nemlig, og opbevarer alle vores badeværelses ting )

iiiiih hvor er det godt jeg har baby.dk, så skal mor her sku i bad imorgen tidligt

Jæpz, ka du så komme afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Anonym trådstarter

ONKC skriver:

Jeg ville tage hende med..
Har lidt samme problem med min søn på knap et år. Han plejer at sidde i badekaret og lege, mens jeg er i bad. Ellers sidder han og leger på gulvet med andet legetøj. Hvem skulle have troet at det ville blive nødvendigt at have en legetøjs kurv på badeværelset?

Gud hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste...
det var måske meget smart bare at sætte hende på gulvet i bruse området, på hendes skridmåtte...

Også en opvaskebalje og legetøj... Jeg kan se det for mig...

Det sparer også lidt tid om morgenen, så skal jeg ikke fylde, tømme og tørre badekar

TAK for rådet

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jæpz, ka du så komme afsted

HeHe... Tænk hvor meget man begyndet at sætte pris på sådan nogle små ting

Anmeld

24. november 2012

ONKC

Anonym skriver:

Gud hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste...
det var måske meget smart bare at sætte hende på gulvet i bruse området, på hendes skridmåtte...

Også en opvaskebalje og legetøj... Jeg kan se det for mig...

Det sparer også lidt tid om morgenen, så skal jeg ikke fylde, tømme og tørre badekar

TAK for rådet

Håber det fungere hos dig. Her fungere det i hvert fald super godt Velbekom

Anmeld

24. november 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Synes det er et lidt pinligt spørgsmål det her, men:

Hvornår f..... har i tid til at gå i bad?

Efter jeg er startet arbejde igen synes jeg ikke jeg kan få det til at passe ind...
Mit badeværelse ligger lige op af min datters værelse, så hvis jeg står op før hende og går i bad, vågner hun og skriger, imens jeg står der i badet..

Møder mange dage tidligt så kan ikke aflevere også tage hjem og bade...

Så tænker jeg, jamen eftermiddage, der bader jeg... Men hvor pokker gør jeg af tøsepigen imens?
Hun er ikke typen der gider se tv så kan ikk placere hende der imens, og kan heller ikk lide tanken om at hun ser tv/leger/spiser imens jeg er væk i måske er kvarter...

Tænk sig at dette skulle blive så stort et problem...

Jeg sætter hende i højstolen ude på badeværelset , så står vi og snakker eller siger sjove lyde . Og når hun så begynder og vil ned osv, så pjasker jeg lidt vand på hende (et par dråber) så griner vi lidt af det og så har jeg lige 5 min mere :p 

Anmeld

25. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg går oftest i bad om aftenen efter ungerne er kommet i seng.
På den måde kan jeg også få et lidt længere bad

Anmeld

25. november 2012

MLT

Nu er jeg godt nok ikke enlig mor, men kan da godt være med alligevel )! 

Jeg ville tage hende med i bad, og så sætte hende i hendes badekar med noget legetøj, og så kan hun sidde der og plaske og lege imens du vasker dig . Sådan har jeg altid gjort, hvis jeg har været alene hjemme med datteren - men hun har også altid eeelsket at komme i bad, og kan sagtens bruge timer der

Anmeld

25. november 2012

Nemesis

hvad med om aftenen når hun er faldet i søvn??

Hvis hun ellers sover fra alle lyde så burde det jo ikke vække hende at du går i bad om aftenen.

:-) Sisse

Anmeld

25. november 2012

Moar2011

Anonym skriver:

HaHa ja det er jo det... Hvad man dog ikke ofre for de kære små

Ja lige præcis..y

Anmeld

25. november 2012

Mamalou

gå i bad når hun er i bad. Hun sidder sikker i sit badekar, så napper du bruseren Det gør jeg af og til, og ellers når han sover. Men det kan jo så ikke være en løsning for dig.

Vh. Louise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.